1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The duck drinks water."

"The duck drinks water."

Fordítás:A kacsa vizet iszik.

February 18, 2014

14 hozzászólás


KemPeti

a kacsa megissza a vizet miért nem jó?the duck drinks the water lenne?


shakeee3

Én a kacsát és a kutyát sose tudom megkülönböztetni :(


Gurubacsi

Én sem hallom néha mert van hogy a hangfelvételen nem érthető, sőt a másik állatnak hallom és ezért nem is hallgatom meg lassabban mert azt hiszem, hogy azt mondta az emberke.


MacMaci

Drinks az miért nem többes szám? A kacsák vizet isznak... Miért vab az hogy: a kacsa vizet iszik??


bettylolo

Mert a drinks nem többes szám,hanem egyszerű jelenidő.


xdtxVb

Pont nem mert a : drink(s) az E/3 és az pl. : she. he. Anna. stb...érted?


ZalanSuveges

A drinks a ő nél nan e3


kisklau

A kacsa issza a vizet - miért nem jó?


forrasviz

Fogalmam sincs de azt hittem, hogy a kacsa a vízben úszik és nem a vizet issza
XD


BnyaiAttil

biztos szokott inni ez az állatfaj is :D

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.