1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Tejet iszik."

"Tejet iszik."

Fordítás:He drinks milk.

February 18, 2014

12 hozzászólás


Jozsef.D

Valaki elmondaná nekem honnan barkobázam ki hogy she/he re gondol a program.


Zsolt_Siska

Bármelyik jó.Igazából még az'it' is,de nem próbáltam ki. Amúgy jó kis angol'i-szpi-rin-ti' si-dinksz-milk'...


WinstonTaylor

Drink iszik, drinking inni


Nri414

Drink iszom iszol iszik... A drinking folyamatos jelen, ha pont most iszol, ebben a pillanatban, kotoszo-now.


Nri414

Szoval ugyanazt jelenti


Andrzejews20

Jozsef.D ... pontosan ezt akartam irni en is


IbolyaEleonora

Ő az lehet he /she ,honnan lehet tudni hogy melyik angol "ő"-re gondol(ha nincs szöveg amiből kiderülne) viszont akkor miért nem fogadja el mindkét változatot ha nincs se külömbség se jelentősége?


Netta332614

Mikor drink és mikor drinkS?


Zsofi901

Nekem nem fogatta el a she-t


BakosAttil5

A magyar nyelvben nics nő/ferfi nem külön ragozása. Így most honnan tudni hogy She(női) vagy He(férfi) van a tárgyban...

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.