1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "It is dinner time."

"It is dinner time."

Çeviri:Akşam yemeği zamanı.

February 18, 2014

15 Yorum


mgvn

The Dinner time yeterli olurmu ? (it is ) in mantığı tam olarak nedir ?


meteboz

It is bizim kendi cumlelerimizdeki gibi dir dır dur gibi eklerdir bir dil baska bir dilde yuzde yuz karsilik bulmaz bizim bu sekilde anladiklarimizi ingilizce konusan biri bu sekilde ifade eder saygilar


hy.016

It is = o dur Sadece ''is'' dir dır dur eklerini alir "It" o anlaminda


odzihozo

bana da saçma geldi it is o akşam yemeği zamanı gibi bişey oluyo


gozde173991

In icinde demek yemegin icindeyiz yemekteyiz anlaminda edat oldugu icin kullanilmak zorunda


eroll.kapl

Bu özellikle konuşma dilinde yer etmiş birseydir. Ornegin 'it is time to get up' demek "hadi,uyanma vakti !" demektir.


Turker90

"O akşam yemeği zamanı" dedim "O" 'dan yanlış dedi. Öyleyse It is de denilmesin. Böyle yanıltmaca oldu resmen.


agunes85

Yanıltmaca yok, it is orada -dır,-dir manasındadır. Aynı zamanda bulunduğu zamanı niteler. Şu an akşam yemeği vakti manasında


selinsu1

aynen bende de aynısı oldu çok saçma


Bar946473

İt is = dir anlamında değil mi? Akşam yemeği zamanıdır cümlesini neden kabul etmedi.


YalnTABBAN

it is türkçe anlamı o dır türkçe çeviri o akşam yemeği zamanıdı yada saati dir


yuxel15

Akşam yemeği zamanı kabul edildi. Dır eklemedim


effy666

It is varsa neden akşam yemeği zamanıdır diyemiyoruz


lalelalelale

O akşam yemeği zamanıdır cevabım doğru olduğu halde kabul edilmedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.