"A színek hozzávetőleg egyformák."

Fordítás:The colors are approximately the same.

February 18, 2014

17 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

SawHun

Ebben az angol fordításban, vajon miért kell a same elé a "the" névelő?

approximately (the) same - hozzávetőleg egyformák

February 18, 2014

Shibelion

Mert így alkot egy kifejezést, nélküle helytelen a mondat. Az angol anyanyelvűek így használják.

February 25, 2014

csolosz

a same elé kell a the mindig szerintem

May 24, 2014

Shibelion

Hát nem mindig, vannak ritka esetek, mikor nem kell. De lényegében igen.

May 24, 2014

teresagot-45.

Mióta kell a jelző elé névelő????

September 21, 2018

Tothne_Marta

Nekem nem fogadta el az approximately-t. Helyette largely-t kér.

January 26, 2018

Maci1946

Nekem ma nem fogadta el a saját megoldását, amit kiírt helyes válasznak :D:D:D

May 22, 2018

Zoltan49

Jelezd a rendszernek, ha ilyesmi előfordul. - Sok a hiba, ezeken csak mi tudunk javítani.

August 31, 2019

brutus01

the nélkül is elfogadja.

March 5, 2014

Shibelion

Attól még ugyan úgy helytelen.

March 6, 2014

gabor.kecs

Nekem nem fogadta el, ezért nézem ki mit ír

October 5, 2014

Papucska

Hát nélküle nekem sem ment át! :)

November 16, 2014

IstvanMorv

The nélkül nem fogafta el. 2018.11.18

November 20, 2018

aptg.gabi

Nem fogadta el. 2018. 05. 10-én. A " same" elé nem tettem ki a "the"-t és helló élet! ;)

May 11, 2018

Zoltan49

Nekem nem, kellett a the. - Ezzel csak az a bajom, hogy honnan tudjam, amit még nem tanultam.

March 23, 2019

htalex

Mert a tanulásnak ez az első napja

May 16, 2019

SmuelSoma

Hát nem.

May 14, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.