"I wish for a son."

Fordítás:Fiúgyereket szeretnék!

4 éve

21 hozzászólás


brutus01

A wish for something jelentése kívánni valamit, és csak így használja az angol. Ez a phrasal werbs (magyarban az igekötős igékhez hasonlítható) kategória, -melynek tagja ez is-, meglehetősen időigényes tanulásban, mert tengernyi van belőlük és csak konkrét formákban fordulnak elő.

4 éve

HahnCsaba

Szerintem helyesen: "Szeretnék egy fiat." A "szeretnék egy fiút" az szerintem "I wish for a boy." :-)

4 éve

Balna1988
Balna1988

a régies magyart nem ismeri a Duo:(

4 éve

Dr.Synclea

Milyen "fiat"-ot szeretnél,uno-t vagy tipo-t? Muhahahahaha

2 éve

laq1958

Az a helyzet, hogy a példamondatok néha, hogy úgy mondjam, csekély értelmet hordoznak, én simán elfogadtam,hogy sun-t hallok. El is rontottam a fordítást.

4 éve

furmankevin

"Én szeretnék egy fiút!" Ezt nem fogadta el mert az elejére odaírtam, hogy én. De miért nem jó, hisz a fordítandó mondatban is ott van hogy én?

3 éve

foreverspeak321

Ez igy van de magyarosan nem mondjuk az 'én"-t.Pl: I love you-Én szeretlek(téged) inkább 'Szeretlek" egyszerűen.Csak a Duolingo magában dönti hol itt hol ott kell úgy írni.

3 éve

amukbazso

Szeretnék egy fiat ...

Miert nem jo Hisz nem fiut akarok hanem fiat azaz gyereket akinek apja vagyok Nem pedig fiut Akarok Hisz nem buzulni akarok :)

3 éve

HahnCsaba

Szerintem is a son az a fia valakinek, és nem a fiúja.

3 éve

Nadybabe

a son = egy fiút. mint a saját gyereked. nem másé. i wish for a son. = szeretném ha lenne egy fiam.

3 éve

Nadybabe

vagy ha vki terhes, még akkor is szokták mondani, ha még nem tudod a nemét- vagy mondja hogy i wish for a girl/ boy. vagy i wish for a son / daughter

3 éve

HahnCsaba

Szeretném, ha lenne egy fiam. Nem fiúm. Fiat szeretnék. Nem fiút. Ezt mondom én is. Tehát nem jó a példamondat...

Ha fiút szeretnék, akkor I wish for a boy! Nem pedig "son"...

3 éve

tokarcsizoltan

Szerintem az se mindegy, hogy ezt mikor mondja az illető, ha már terhes, csak még nem tudja a gyerek nemét, vagy ha még az se biztos, hogy egyáltalán gyereke lehet. Fiút szeretnék! - Szeretném, ha lenne egy fiam.

3 éve

Solt101

son - fiú( mint útód ) - a duo szerint és szerintem is. Ebből az következik, hogy " Fiú gyermeket szeretnék ", így ráadásul elég egyértelmű, hogy utódlásról van szó.

2 éve

NikiGerman1

miért nem jo a kisfiú?

1 éve

TthKlmn
TthKlmn

Mert az little son or little boy lenne!

7 hónapja

Harga
Harga

Melyik lehet jobb: "Bárcsak fiam lenne." vagy "Bárcsak lenne egy fiam." vagy "Bárcsak fiam születne."

11 hónapja

TthKlmn
TthKlmn

És mi a lánygyerek angolul?És mi a boy?

7 hónapja

Harga
Harga

boy - fiú; my son - a fiam; (your son - a fiad stb.); lány - girl; a lányom - my daughter.

6 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.