A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Thank you again!"

Fordítás:Köszönöm még egyszer!

4 éve

24 hozzászólás


itsameeLaura

Köszi még egyszer hibás :/

3 éve

Kajdy

ja ezt megcsinálhatták volna jobban is :D

3 éve

miskei
miskei

Az "újra köszönöm" miért nem jó?

4 éve

TthKlmn

Mert nem magyarok a fejlesztők!!!

1 éve

davidzsofi

Ezeket angolul írtátok?

3 éve

osbf
osbf

Kösz megint?

3 éve

Tamas51

Thanks again.

2 éve

sutoalexandra

A köszi mégegyszer miért nem jó?

3 éve

Tamas51

Thanks again.

2 éve

ShillaDra

Az ujra megkoszonom sem jo szerintuk

3 éve

DiamondLady13

“Megint köszönöm neked„ ez értelmes mondat????

1 éve

Tamas51

DiamondLady13, én inkább úgy fogalmaznám meg a mondatod, hogy "Újra megköszönöm neked.."

1 éve

TthKlmn

Csak a neked szót ismeri a robot!

1 éve

TthKlmn

Nem ismerik a magyar nyelvet a segítők!

1 éve

TthKlmn

Tökéletes fordítás!!!

1 éve

TthKlmn

Nem lehet hozzászólni !

1 éve

SzegediJud

Magyarul a "még egyszer" nem egyenlő azzal, hogy "mègegyszer". Még egyszer = once more. Mégegyszer = again. Ennél a feladatnál pont nem mindegy.

8 hónapja

Papucska
Papucska

"köszönöm neked megint" Pontosan ezt jelenti. De szerinte nem. :)

4 éve

Tamas51

Thank you again for you.

2 éve

Semmisemjo

A köszi megint-et miert nem fogadja el?!?!?!?!?!?!

3 éve

Tamas51

Thanks again.

2 éve

oregkvinto

és az hogy megköszönöm miért nem jó?

4 éve

wexutar

Mert sajt

3 éve

Tamas51

Mert akkor csak a fele van lefordítva ennek a hosszú mondatnak.

2 éve