"Ona güvenmezdim."

Çeviri:Ich würde nicht auf ihn zählen.

1 yıl önce

5 Yorum


candost2
candost2

Bu bir deyim galiba?

1 yıl önce

sultan899371

Auf zählen oder mit rechnen güven anlamına mı geliyor

1 yıl önce

ayse834241

Bende anlam veremiyorum. aufzählen sanirim dönüşlü fill. Bu sekilde cevirisine bakmak gerek

1 yıl önce

SteffiBookworm-

auf jemanden zählen - sich auf jemanden verlassen - güvenmek

mit jemandem rechnen - jemanden berücksichtigen - birini (bir işe/göreve/...) uygun görmek

1 yıl önce

Mahmud974048

Doğrusu "Vertrauen" olmalı, kullanımda da "Zählen" hiç geçmez.

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.