Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ona güvenmezdim."

Çeviri:Ich würde nicht auf ihn zählen.

0
1 yıl önce

5 Yorum


candost2
candost2

Bu bir deyim galiba?

1
Cevap ver1 yıl önce

sultan899371

Auf zählen oder mit rechnen güven anlamına mı geliyor

0
Cevap ver1 yıl önce

ayse834241

Bende anlam veremiyorum. aufzählen sanirim dönüşlü fill. Bu sekilde cevirisine bakmak gerek

0
Cevap ver1 yıl önce

SteffiBookworm-

auf jemanden zählen - sich auf jemanden verlassen - güvenmek

mit jemandem rechnen - jemanden berücksichtigen - birini (bir işe/göreve/...) uygun görmek

0
Cevap ver1 yıl önce

Mahmud974048

Doğrusu "Vertrauen" olmalı, kullanımda da "Zählen" hiç geçmez.

0
Cevap ver1 yıl önce