"What color is the dress?"

Çeviri:Elbise ne renk?

4 yıl önce

73 Yorum


mia.97

"Elbise hangi renkte?" neden yanlış acaba?

3 yıl önce

HediyeTasar

which color is the dress, demesi lazımdı hangi renk denilmesi için

3 yıl önce

PrincessofCA

aslında yanlıs değil çünkü which veya what "hangi" anlamında kullanılıyor sadece az önce bir yorumda okudum what sınır ve sayı belli olmadığında which ise sınır ve sayı belli iken kullanılıyormus. mesela ben bu soruya elbise hangi renk dedim ve cevabım kabul edildi.

1 yıl önce

Feride99355

ingilizcede what which in yerine kullanıla biliyor

3 ay önce

EfeEnsarT

Yanlis Degl

1 yıl önce

simay500793

Çünkü orda hangi sözcüğü yok

1 yıl önce

sweetcherr17

Kelime farkliligindan onlarda

1 yıl önce

DAMLA_355

Aynn

1 yıl önce

sipan776380
sipan776380

Elbise hangi renkte kabul etti

6 ay önce

derya128441

Mallık işte

5 ay önce

rmysadgdln

Bu elbise ne renk dedim kabul etmedi -_-

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"Bu elbise" = "This dress" dediğiniz için kabul etmiyor. "This" diyerek elbiseyi gösterdiniz/işaret ettiniz.

2 yıl önce

murattaskan

aynen

1 yıl önce

BurakESEN1

o elbisenin rengi ne dedim kabul etmedi

3 yıl önce

-O_K-

O derken bir elbiseyi işaret etmiş oldunuz. "What color is that/this dress?" sizin sorunuz.

3 yıl önce

cebom1212

elbise hangi renk dedim kabul etmedi

3 yıl önce

engingll

what: ne which : hangi ..Türkçe düşününce uygun gibi ama ingilizce de anlam farklı

3 yıl önce

PrincessofCA

ben dedim kabul etti

1 yıl önce

fundacsk

The yazmasak ne olur?

3 yıl önce

-O_K-

Anlam biraz değişiyor. The yazmayınca hangi elbise olduğu anlaşılmıyor.

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"What color is dress?" İngilizce gramer açısından yanlış bir cümle. Ancak "what color is a dress?" olabilir, o da "Bir elbise ne renk?" olur.

2 yıl önce

Taishos

O elbise ne renk ifadesi neden kabul gormedi ?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

"O elbise" şeklinde işaret etseydi "that dress" dememiz gerekirdi.

2 yıl önce

engingll

is it? gibi bir soru kalıbı yok. belli bir elbise var ve rengi soruluyor.. the dress

3 yıl önce

BAHARYILDI1

Color a.english clour b.english diye hatırlıyorum ama clour u yazım yanlışı olarak niteledi

3 yıl önce

-O_K-

Eksik hatırlıyorsunuz clour değil, colour. Ve sistem kabul ediyor

3 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Clour" yazım yanlışı çünkü. Onun dışında evet, "color" Amerikan İngilizcesi ve "colour" İngiliz İngilizcesi. Duolingo'da ikisi de kabul ediliyor.

2 yıl önce

Nuest_b1

What dan sonra is gelmesi gerekmez mi?

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Genellikle öyledir; ama bazı kelimeler "what" sorusunun yanına yapışır. Mesela:

● "What colo(u)r ... ?" = Ne renk...?
● "What size ... ?" =Ne boy /hangi beden...?
● "What kind of ... ? = Ne tür...?

2 yıl önce

Sevim792288

Arkadaşlar ne renk değil Elbise ne renk olucak eğer zaten öyle olmassa dualingonun aklı karışmış olabilir o yüzdende böyle yanlışlıklar olabilir bunu ne olur sorun etmeyin tamam mı valla sınavlarınızı etkiler ona göre şu an annelik yapmış olabilirim ama ben şu an bunu sizin yapmamanız için sizi uyarıyorum...

1 yıl önce

SerifMertK

Elbisen ne renk ? Kabul etmedi ??!!

3 yıl önce

engingll

Aitlik bildiren bir durum yok. ' dress', your dress dememiş yani..

3 yıl önce

yusufuyanik

"Elbise/n ne renk?" senin elbisen değil, ekleme yapmaya gerek yok.

3 yıl önce

ardaaltunkaya

elbisen hangi renkte olmazmı

3 yıl önce

incikin_
incikin_

Elbisenin kime ait olduğu belirtilmediği için "elbisen" (= your dress) diyemedik.

2 yıl önce

SiriusBlack99

'Ne renk elbise?' Dedim kabul etmedi. Ne fark eder ki?

3 yıl önce

Sevin284798

Şimdi "dress" kelimesinde iki "s" olduğu için çoğul yaparken başka bi kelimeyemi dönüşüyor

3 yıl önce

ferdi48130

Dresses elbiseler oluyor % 90 :)

2 yıl önce

BARIS_KARAMAN

"elbise ne renkte" kabul etmedi

2 yıl önce

merFarukng

pembe

2 yıl önce

Furkan201805

Abi o nasil bir the deyiştir ya. Hayattan soğudum.

2 yıl önce

MustafaSamet

özne zamiri kullanmak gerekmez mi eğer öyleyse özne zamiri kullanılmayan başka neler var ?

2 yıl önce

incikin_
incikin_

Aslında bu cümlede özne var; ancak I/you/they vs. zamir şeklinde değil. Cümlemizin öznesi "the dress". Soru cümlesi olduğu için yardımcı fiilimiz olan "is"den sonra gelmiş.

2 yıl önce

sadece2

Elbisen ne renk olmuyo mu

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

"Elbisen ne renk?" = "What color is your dress?"

2 yıl önce

straffende

Elbise ne renk? Dedim kabul etmeli miydi?

2 yıl önce

MeteUlku
MeteUlku

Cevap bu zaten. Büyük ihtimalle yanlış yazdınız.

2 yıl önce

BULENTOZTURK0

Elbise ne renktir cevirisini yanlis kabul etti.

2 yıl önce

okydrdg

What is the dress color ? diye sorulmuş olsaydı çevirisi ne olurdu acaba veya bu şekilde sorulması doğru olurmu ?

2 yıl önce

1234vesayre

ne renk elbise ile elbise ne renk ne farkeder

1 yıl önce

1234vesayre

f

1 yıl önce

BurakErdogan09

What color is the drees elbise hangi renk anlamına gelir

1 yıl önce

EfeEnsarT

O elbisenin rengi ne dedim olmadi olmasi gerekiyor tartismak isteyen cevap versin

1 yıl önce

muzikcikedi_

Ne renk elbise dedim kabul etmedi . Biliyorum devrik cümle ama kabul etmesi gerek . Lütfen yorumlardaki itirazları düzenli şekilde okuyun...

1 yıl önce

YahyaAytur

Arkadaslar konusmak icin varmi tavsiye ettiginiz bi grup

1 yıl önce

bora250

o elbisenin rengi neyle elbisenin rengi nenin ne farkı var acaba?

1 yıl önce

mukaddes355875

Ben , elbise hangi renk olmali dedim kabul etmedi.Sizce hangisi olmali?

1 yıl önce

cihaterhan

Ne renk elbise de doğru aslında türkçece ama ingilizce grame göre yanlış sayılıyor..!!!

1 yıl önce

sweetcherr17

Cok sacma ne renk elbise ve elbise ne renk ayni soru kalibindadir kabul etmesi lazimdi

1 yıl önce

SevdaInci1

yaaa burada neden is var bu soru geniş zaman değilmi geniş zamanda am is are kullanıyormuyduk çok kafam karıştı biri yardım edebilirmi lütfen

1 yıl önce

YaseminAya2

Giysi ya da elbise aynı şey değilmi ?elbise yi neden kabul etmiyor?

1 yıl önce

Buseynep

Bu elbise ne renk dedim cevap doğru değil dedi.

1 yıl önce

Emre69281

Seçenek buyuk harfle basladigi icin hangisi basa gelicegini bilebiliyoruz hepsi kucuk harfle başlasın

1 yıl önce

SMY1457

google çeviriye yazdım cevap şu Ne renk olduğu

elbise

1 yıl önce

peri192391

Dres elbise değil mi Neden elbise diyince kabul etmiyor giysi diyince kabul ediyor

1 yıl önce

osmanYlmaz375962

Ne renk elbise ile elbise ne renk arasindaki farki soylermisiniz

10 ay önce

EmineBassa

Ben " elbise ne renk" dedim kabul etti

10 ay önce

DOGACM

Çeviri "Elbise hangi renkte?" olsa daha doğru olur.

10 ay önce

ibrahim686118

Ozne yuklem nesne kurali var

7 ay önce

berke438821

Gegsgds

5 ay önce

azranur242424

Elbise renk ne dedim yanlis dedi aaaaa

3 ay önce

mazlum989200

İs it not true ?

3 ay önce

Alperen603899
1 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.