1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do not tell me it was just a…

"Do not tell me it was just an act."

Çeviri:Bana bunun sadece bir oyun olduğunu söyleme.

February 18, 2014

14 Yorum


EgeEgee

"act" kelimesi "hareket" olarak da kullanılmış olamaz mı?

February 18, 2014

kablll

That kullanılması gerekmiyor mu don't tell me den sonra

June 13, 2014

Selcen_Ozturk

kullanılabilir, kullanılmak zorunda değil

August 3, 2014

SelukSemaD

Bana bunun sadece bir oyun olduğunu söyleme cevabını kabul etmesi gerekirdi

December 11, 2014

salihcohaz

"Bana o sadece bir oyundu deme" çevirisinin kabulü gerekmez mi?

August 7, 2014

YusufErhan

Do not tell me that olmasi lazim bence.

August 10, 2014

MehmetBTN

buradaki.cogu.cumle.zaten.sacma.ki bence act i.hareket olarak da almasi gerekir

September 3, 2014

GokhanCK

Aynen numara anlami nereden cikiyor?

August 3, 2014

Selcen_Ozturk

"act" in öyle bir anlamı da var. ayrıca cümleden anlaşılıyor, burada "act"i "hareket" olarak çevirmek yanlış çünkü " Bana bunun sadece bir hareket olduğunu söyleme." cümlesinin pek anlamı yok.

August 3, 2014

Cennetegrenadam

"bunun bana sadece bir oyun olduğunu söyleme" bunun kısmı özne olduğundan en başta gelir. doğru kabul edilmesi gerekiyor bu yüzden cevabımın

October 19, 2014

Mehmet358126

"sadece bir hareket" neden kabul edilmiyor . act=hareket, oyun olduguna gore.....................

February 8, 2019

Fatih105834

Bana bunun...... Diye başladım diye yanlış verdi. Cümleye Bunun bana.... diye devam etmem gerekiyormuş.

February 28, 2019

Woodeland

Geniş zaman mı olacak yoksa gecmis mi ikisini de kabul ediyor hangisini kullanıcağız ki anlam farkları var mı?

March 16, 2019

Burakdc

Act hareketse action neden hareket? Aralarındaki fark ne? Action isim hali mi?

April 7, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.