Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"Noi vom suna mâine."

Traducere:We will call tomorrow.

acum 1 an

4 comentarii


Sergiu1296

shall - vom, voi (verb auxiliar). Se poate traduce si cu ,,trebuie".

acum 1 an

ClaudiaZol

De ce îmi traduce "We shall call tomorrow" ce înseamnă "shall"

acum 1 an

IonutAlinB

Teoretic shall se foloseste la persoana I ( I & we) iar will la persoana a II-a si a III-a (she, he, you & they) dar in practica se folosesc ambele (mai mult will)

acum 1 an

N3aRMarian

We gonna call tommorow . Dc nu e corect ?

cu 11 luni în urmă