"Noi vom suna mâine."

Traducere:We will call tomorrow.

November 9, 2016

4 comentarii


Sergiu1296

shall - vom, voi (verb auxiliar). Se poate traduce si cu ,,trebuie".

December 4, 2016

ClaudiaZol

De ce îmi traduce "We shall call tomorrow" ce înseamnă "shall"

November 9, 2016

IonutAlinB

Teoretic shall se foloseste la persoana I ( I & we) iar will la persoana a II-a si a III-a (she, he, you & they) dar in practica se folosesc ambele (mai mult will)

April 20, 2017

N3aRMarian

We gonna call tommorow . Dc nu e corect ?

September 29, 2017
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.