Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Proč vyvíjíme tento dokument?"

Překlad:Why do we develop this document?

před 1 rokem

5 komentářů


Zuzka778892

Mě by zajimalo proč to je " Why do we " proč to nemůže být "Why we do" ????

před 5 měsíci

FilipHeria

Můžu se zeptat proč tam musí být "do"

před 1 rokem

Kubicek5

Důvod je ten, že otázka je v přítomném čase prostém a tedy potřebuje pomocné sloveso DO. V základním významu to sice znamená "dělat", ale v tomto případě to jen pomáhá utvořit otázku. Ve 3. osobě jednotného čísla se pak používá DOES. Například "Why does he like it?"

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Nemám ponětí. Do nynějška jsem neslyšela, by někdo vyvíjel dokument. Dokument se píše či tvoří, spíše vytváří.

před 6 měsíci

Zuzka778892

Mě by zajimalo proč to nemůže být "Why we do"??

před 5 měsíci