A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem jó ötlet itt hagyni az áldozatot."

Fordítás:Leaving the victim here is not a good idea.

0
4 éve

11 hozzászólás


peter.birk

Ássuk el.

4
Válasz3 éve

SD-77
SD-77

o.O

2
Válasz4 éve

miklos44

Miért nem elfogadható fordítás a következő:"It isn't a good idea leaving here the victim". Ennyire kötött a szórend?

2
Válasz4 éve

levagottlofej

nagyon jó kérdés...................

0
Válasz3 éve

TommyDDoom

ez azt jelentené, hogy nem jó ötlet itt elmenni az áldozat.. szóval igen a here-nek a végére kell mennie

-1
Válasz3 éve

Kavalasz
Kavalasz

és ebben a sorrendben: It is not a good idea leaving the victim here. ??? itt a két tagmondat van felcserélve és szerintem ugyanazt jelenti, mint a megadott megoldás.

0
Válasz3 éve

TommyDDoom

ez is helyes

3
Válasz3 éve

Lorantz

A megoldásban hiányzik a not végéről a t betű, úgy valóban nem jó megoldás.

0
Válasz3 éve

Kavalasz
Kavalasz

? hol hiányzik a "t" betű?

1
Válasz3 éve

Lorantz

A példádból nem, viszont nálam volt egy felkínált opció, ami éppem megegyezett azzal, amit írtál, kivéve a no(t) szócskát. Én ezt választottam, mivel átsiklottam a t betű hiányán, viszont jobban megnézve hiányzott, ezért nem volt jó az a megoldás.

1
3 éve

TthDvid17

Ez a tèma elég könnyű volt.

0
Válasz1 éve