1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a television?"

"Do you have a television?"

Çeviri:Siz bir televizyona sahip misiniz?

February 18, 2014

23 Yorum


ahmetkar

Tv yi kabul etmedi yahu


MehmetAliBey7733

Benim televizyonum yok, gerçekten! :)


MahmutNedim

Olmaması bence daha iyi şu internet çağında her şey yapılabilir


TilbeKipalev

Televizyonun var mi her zaman kabul edilmesine ragmen kabul etmedi


CemalASLAN

"Bir televizyona sahip misin" aynı şey değil mi?


erhny

doğru olmalı ancak bunu rapor etmelisin


sercan_kislak

TV diye sorarken televizyon dememi istiyor. Television diye sorarken de tv yi kabul etmiyor


MuazUzun

Have her ne kadar sahiplik anlamında olsa da cümle de kullandığımız da var anlamını taşır diye biliyorum. Yani "Sizin ya da senin televizyonun var mı?" olması geremez miydi?


yusufalipng

Arkadaşlar have kelimesinin asla sahip olmak anlamına gelmemesi lazım çevirirken var mı? Diye çevrilmesi lazım değil mi ben böyle öğrenmiştim zamanında


HamzaYiitD

Televizyon varmı olabilir bence çünkü ikiside ayni sey :)


Burakzden

Do burda ne görevi görüyor?


AliGralp

Mısın misin soru kalıplarında kullanılıyor


[aktif olmayan kullanıcı]

    Onun yerine is de kullanamazmıyız ?


haceravci2

    Offf olmadı 3 canımda gitti.


korkmazkerim

    bir televizyonunuz var mı? diye düzeltmek gerek


ZEHRA39930

    Bunun neresi yanlış


OzdenBayram

    Cani istediginde TV' yi kabul etmiyorlar istemedi mi ediyorlar. Lutfen bir muhattap ilgilensin bu ulkeyle


mustafa525578

    senin bir televizyonun varmı dedim kabul etmedi


Elif142483

    Siz de televizyon var mı Bunu da kabul etmeliydi


revo07070707

    TV niz var mı? Neden olmuyor?


Glseren397032

    Cevabın doğru idi televizyonun kısaltılmışı

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.