1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Do you have a television?"

"Do you have a television?"

Çeviri:Siz bir televizyona sahip misiniz?

February 18, 2014

15 Yorum


ahmetkar

Tv yi kabul etmedi yahu


MehmetAliBey7733

Benim televizyonum yok, gerçekten! :)


TilbeKipalev

Televizyonun var mi her zaman kabul edilmesine ragmen kabul etmedi


CemalASLAN

"Bir televizyona sahip misin" aynı şey değil mi?


erhny

doğru olmalı ancak bunu rapor etmelisin


sercan_kislak

TV diye sorarken televizyon dememi istiyor. Television diye sorarken de tv yi kabul etmiyor


HamzaYiitD

Televizyon varmı olabilir bence çünkü ikiside ayni sey :)


Burakzden

Do burda ne görevi görüyor?


AliGralp

Mısın misin soru kalıplarında kullanılıyor


onur458

Onun yerine is de kullanamazmıyız ?


MuazUzun

Have her ne kadar sahiplik anlamında olsa da cümle de kullandığımız da var anlamını taşır diye biliyorum. Yani "Sizin ya da senin televizyonun var mı?" olması geremez miydi?


haceravci2

Offf olmadı 3 canımda gitti.


korkmazkerim

bir televizyonunuz var mı? diye düzeltmek gerek

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.