A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A diákoknak szendvicsek vannak a hátizsákjukban."

Fordítás:The students have sandwiches in their backpacks.

0
4 éve

10 hozzászólás


SndorRkosi

In their backpacks azt jelenti : a hátizsákjaikban, nem pedig a hátizsákjukban...

2
Válasz4 éve

Katabakacsi
Katabakacsi

hátizsákok, angolul..magyarul.hátizsákjuk..

1
Válasz4 éve

Lincsi
Lincsi

In the backpacks of the students are sandwiches. Miért nem jó?

0
Válasz4 éve

matevince

Mert a főnévvel kezdjük a mondatot.

0
Válasz4 éve

Lincsi
Lincsi

Köszi!

0
Válasz4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Nem főnévvel, hanem alannyal, kivéve a kérdőmondatot és a tagadást.

0
Válasz4 éve

misjoc

El van írva a megoldás. "SANDWUCHES" és "BAKCPACKS"

0
Válasz4 éve

johalasz46

Sőt! There are! = ott vannak! Hol? Hát benne a hátizsákjukban. Úgy, mint mikor azt tanitották: a könyv az asztalon van. Azaz = ott van = there is on the table.

0
Válasz1 éve

johalasz46

Az eredeti szerintem teljesen magyartalanul fogalmazott mondat. A diákok nem birtokolnak szendvicseket a hátizsákjukban (lásd fent!), hanem azok csak benne vannak. Tehát: The sandwiches of the students are in their backpacks. -- Vagy az én sajtóhibásan leadott, de javitott mondatom szerint: In the backpacks of students are sandwiches. Jelentettem, most kiváncsi vagyok a válaszra.

0
Válasz1 éve

peter.birk

Azért az a rucksack elég aranyos :D

0
Válasz9 hónapja