1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Η τελευταία φωτογραφία του π…

"Η τελευταία φωτογραφία του πατέρα του."

Μετάφραση:The last picture of his father.

November 10, 2016

12 σχόλια


Nikos140615

his father's last picture


Michael409270

Χρειάζεται κόμμα μετά τη φωτογραφία. (Η τελευταία φωτογραφία, του πατέρα του)


yqEP11

A last photo of his father είναι λάθος;


mizinamo

A last photo of his father είναι λάθος;

Ναι, είναι λάθος. Δεν είναι «μία» τελευταία φωτογραφία (a last photograph) αλλά «η» τελευταία φωτογραφία (the last photograph).


nickstar4you

Γιατί να είναι λάθος το Last foto?


nickstar4you

Γιατί να είναι λάθος το Last foto


jaye16

We spell it "photo". "Foto" is not proper spelling.


TTroK6VC

Έίναι λάθος αυτό που εγραψα;;;


jaye16

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή

Ακολουθήστε αυτές τις οδηγίες

https://forum.duolingo.com/comment/43087948

Για να :

-βεβαιωθείτε ότι έχετε πάντα τη σωστή μετάφραση, και

-να μάθετε πιο εύκολα στο Duolingo και

-τι να κάνετε αν η πρόταση σας απορριφθεί…\ή έχετε άλλο πρόβλημα * Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΆ ή/και να δημοσιεύσετε ένα στιγμιότυπο οθόνης ή μια αντιγραφή-επικόλληση εδώ..


TTroK6VC

His father's last photography ..is wrong?


03xa1950

Γιατί είναι λάθος: The last photo of his father;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.