A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A bear"

Fordítás:Egy medve

4 éve

18 hozzászólás


kovariboris

Miert nem fogadja el a macit? :((

4 éve

ablakosgeza

:'(

4 éve

zomborikir

Igaz

2 éve

Nyergi

mert a macira más szavuk van

7 hónapja

Rekuci2002

Nem is lehet érteni néha a szavakat!!!

3 éve

szumnita

Van egy lassabb változata is a szövegnek. Azt is hallgasd meg ha a gyorsat nem érted.

2 éve

RecziMargit

Beirom helyesen: a bear forditasat ; egy medve. Nem fogadja el, mert a helyes megoldas egy medve. ?????

1 éve

RecziMargit

A módosítások óta gyakran vannak ilyenek nálam is. Ha beszélni kell ott is sok a rossz válasz. Régebben volt javítási lehetőség, most nincs, de el sem mondod végig a mondatot, máris elfogadja vagy nem. Nem tudsz módosítani.. Gyakran késik a beszéd. Már régen megadtam a választ, és a "tovább" gombra kattintottam, amikor megszólal és elmondja az előző mondatot.

11 hónapja

SzepesiJzs1

Helyesen irtam megsem fogadta el.

1 éve

annus931936

Ez könnyű

1 éve

maknorbi

Mert a becézett alakokat nem fogadja el.

4 éve

vanda119884

Focistacsajszi azért nem fogadja el csak magába a medvét mert ott van előtte egy a betű A bear ami azt jelenti pontosan, hogy egy darab medve

1 éve

Marci340783

Sehogy sem lehet érteni a medve előtt lévő betűt

1 éve

Harga
Harga

Nem kell érteni, csak meg kell jegyezni, hogy ami így hangzik, azt hogyan írják és mit jelent.

3 hónapja

VandaVarga4

Jó a képed :)

1 hónapja

Harga
Harga

Melyik irányból? :)

1 hónapja

Jani17852

A mackó se jó

8 hónapja

TthKlmn

Az elöbb a duck-ra a megoldás a kacsa!!!

2 hónapja