"From where is your friend?"

Fordítás:Honnan való a barátod?

4 éve

22 hozzászólás


Kirion
Kirion

ööö Nem úgy lenne helyes, hogy "Where is your friend from?"?

4 éve

wildangel1102

Szerintem is... èvek òta foglalkozom angollal, megnèztem màr szàmos könyvet, de ebben a formàban mèg soha nem talàlkoztam vele... :)

4 éve

dragonken07

Így is megfelelő.

4 éve

Zsuzsizsuzso

Nem, mert a from where összetartozik, így kérdez rá arra, hova valósi. A honnan való nem túl szerencsés magyarítás.

3 éve

Harga
Harga

is.

4 éve

BLacee
BLacee

Én is inkább így kérdezném...

4 éve

jsiehler
jsiehler

Angolul majdnem mindig úgy mondjuk: "Where is your friend from." Teljesen helyes.

2 éve

Tutika91

De!

2 éve

miskei
miskei

ezt magyarul kínosan lehet "tükörfordítani". Talán magyarul a hová valósi .. lenne jó.

4 éve

ronkovics86

És jó is! :-)

4 éve

aptg.gabi

Még a bagolynak is tetszik ez a megoldás, pedig az nagy szó! :D

4 éve

Zsuzsizsuzso

Így van, ez megfelelő, és egyáltalán nem kínos. Pont arra kérdez rá, hogy mely országból, városból való.

3 éve

Fehersolyom

"A honnan való?" és a "Hová való?" Kérdéseknek más az értelmük. Mindkettőnek megvan a létjogosultsága.

1 éve

millera08

a barátod honnan van? Ez meg miért rossz?

4 éve

tucite

Honnét szàrmazik a baràtod? Ne nevessetek ki. :) Csak nekem létezik ilyen szó: "honnét"? Többször is elrontottam, mert nem jön a számra a "honnan".

3 éve

BiddyB

A honnét szerintem tájszolás. A honnan a nyelvtanilag megfelelő.

3 éve

jormaxxxyx

Nem is az a megoldás hogy honnét való a barátod.

11 hónapja

kunvili
kunvili

A "where is your friend..." biztosan nem jó, mert E/3-ben van, de azzal egyet értek, hogy angolosabban hangzana a "Where does your friend come from?".

3 éve

Harga
Harga

Az angol mondat adott, de ha magyar fordításra tudsz jobbat, érdemes javasolnod.

5 hónapja

Pola51
Pola51

Igen, ezt ebben a formában, ahogy írod, már tanultam.

2 éve

neormina

Miért nem jó a "hovavalósi a barátod?"?

2 éve

Katalin5246

No!!! Ezt már többször is jelentettem! Fel van adva egy feladat. SE HANG , SE SZÖVEG ( TÖBBSZÖRI PRÓBÁLKOZÁSOM ELLENÉRE). Ekkor pedig a bal alsó sarokban van egy "kihagyás" lehetőség, ami viszon az egydüli. Rákattintva , olyan se' perc alatt pirosra vált. És,teszi ezt kulcsos feledat végén. Szépen elveszi a szívecskét- Nem hiszem, hogy ezen nem lehet javítani, épp a cél előtt van ez a " kitolás" BOCSÁNAT, DE EZ NAGYON BÁNTÓ!!!

2 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.