1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will change."

"I will change."

Fordítás:Meg fogok változni.

February 18, 2014

10 hozzászólás


r1tch

Sőt: "Át fogok öltözni." :) Kíváncsi vagyok elfogadják-e a javaslatomat :)


Istva1

Azt hogy mondják angolul: Módosítani fogok.


szulovszky

"I will modify it" vagy "I will change it".


ProgServ

Szia népek, én meg azt írtam be, hogy váltani fogok. Nem fogadta el. :S


StanczRoza

En is ezt irtam ,mert hogy benne van a valtas is .Szoval ugy gondoltam most valtani fogok ,pl munkahelyet .


SzabCsaba9

Addigra majd megvaltozom - ez miert nem jo?


julius_bear

I will have changed by that time. Más igeidő.


SzabCsaba9

Máskor meg erőlteti ezt az "addigra"-formát...


horvathgab13

Nem lehet követni mert NINCS HANG ! Kérem javítsák ki!

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.