"Jestem kobietą."

Tłumaczenie:I am a woman.

4 lata temu

26 komentarzy


Newuserpl

Po ludzku a przed spolgloskami an przed samogloskami:)

4 lata temu

buskes76

Dodajmy jeszcze że chodzi o wymowę a nie o pisownię

1 miesiąc temu

Klaudia236020

Ostatnio aktywniej

7 miesięcy temu

grazyna112655

Rozumiem

1 rok temu

AugustynCh

Im an women

1 rok temu

DuoEnglishDuo

Napisałam: I'm woman. I mi mi zaliczyło. CHEMU?

2 lata temu

Bojar3

Bo powino być J'm a woman

1 rok temu

AugustynCh

Im a woman

1 rok temu

olkaalexa

Mi też

1 rok temu

PatkaZzz

Gdzie się pisze słowo "a" w Angielskin?Odpowiedcie plose!

4 lata temu

__Cirilla__

a to nie slowo po pierwsze, po drugie "a" to przedrostek, a po trzecie "a" piszemy przed rzeczownikami ze SPÓŁGŁOSKĄ na początku w liczbie pojedynczej, a "an" przed rzeczownikami ze SAMOGŁOSKĄ na początu i też w liczbie pojedynczej

4 lata temu

ala934303

Mogłoby nie być dużych liter bo to podpowiedź

1 rok temu

Zuzia375373

Najpierw było to zad. Dla mnie trudne ale potem skumałam

1 rok temu

JacekSzparag

Nie zalicza mi

6 miesięcy temu

Michal122922

Am to jestem

11 miesięcy temu

andrzej838563

I

8 miesięcy temu

Alicja475747

Chemu chyba raczej czemu

8 miesięcy temu

Mateusz47041

ja się pomyliłem tylko o a xd

1 rok temu

SzymonSz.

Czemu nie może być ''I a woman'' ?

2 lata temu

Maxi1295

Bo jest niepoprawne gramatyczne

1 rok temu

Ewelinaaas1

No

10 miesięcy temu

PtysiaiTus

Nie wiem, czemu to zdanie jest niepoprawne.

1 rok temu

Julka535471

Dlaczego nie zalicza mi woman?????!!!

1 rok temu

necrobumbum

towarzyszy rzeczownikowi -"a", przed samogłoską "an" przed spółgłoską

4 lata temu

toolamasz

Na odwrót: - "a" przed rzeczownikiem zaczynającym się na spółgłoskę - "an" przed rzeczownikiem zaczynającym się na samogłoskę. Oczywiście oba tylko dla rzeczowników w liczbie pojedynczej.

4 lata temu

lmenus
lmenus

Not necessarily, it depends on the pronunciation, then the rule applies, when you pronounce first the vowel (samogloske), you use 'an', if you pronounce consonant (spolgloske) first, then you use 'a'. For example, you write 'an hour'. Hope this helps.

4 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.