1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Meine Hose hat eine Tasche."

"Meine Hose hat eine Tasche."

Çeviri:Benim pantolonumun bir cebi var.

November 10, 2016

4 Yorum

Konu önem sırasına göre

Zero762114

Tasche o zaman yerine göre çanta yerine göre cep kullanılır

May 8, 2017

kinte_kunta

Hosentasche, Jackentasche= Cep. Handtasche= Canta

May 14, 2017

Neda557322

Pantolonumun cebi vardır ile pantolonumun bir cebi vardır arasında ne fark var

May 1, 2017

kinte_kunta

"Cebi var", cok cebli pantolon anlamina gelebilir."Bir cebi var" sadece bir cepli pantalon : )

May 7, 2017
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.