"MeineHosehateineTasche."

Çeviri:Benim pantolonumun bir cebi var.

2 yıl önce

6 Yorum


Zero762114

Tasche o zaman yerine göre çanta yerine göre cep kullanılır

1 yıl önce

kinte_kunta

Hosentasche, Jackentasche= Cep. Handtasche= Canta

1 yıl önce

Neda557322

Pantolonumun cebi vardır ile pantolonumun bir cebi vardır arasında ne fark var

1 yıl önce

kinte_kunta

"Cebi var", cok cebli pantolon anlamina gelebilir."Bir cebi var" sadece bir cepli pantalon : )

1 yıl önce

Maria.GERMAN

Tasche canta demek dimiydi be? Wimdi pantolon cep falan? Dolingo sen hayirdiir?

2 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

her kelimenin sadece bir anlamı mı olabiliyor? Dilimizdeki en temel kelimelerden "ben" kelimesinin bile iki apayrı anlamı var!

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.