1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Meine Hose hat eine Tasche."

"Meine Hose hat eine Tasche."

Çeviri:Benim pantolonumun bir cebi var.

November 10, 2016

5 Yorum


Zero762114

Tasche o zaman yerine göre çanta yerine göre cep kullanılır


kinte_kunta

Hosentasche, Jackentasche= Cep. Handtasche= Canta


Neda557322

Pantolonumun cebi vardır ile pantolonumun bir cebi vardır arasında ne fark var


kinte_kunta

"Cebi var", cok cebli pantolon anlamina gelebilir."Bir cebi var" sadece bir cepli pantalon : )


CihanYlmaz707203

Belirsizlikten cikip belirli bir sifat kullaniyosun yani eine yerine die das der gelmesi gerekiyo

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.