A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A templom fehér."

Fordítás:The church is white.

4 éve

4 hozzászólás


ThomasTrooper

miért nem jó szó az hogy temple a templomra?...

4 éve

V_Gabor
V_Gabor

A "church" a mi általunk használt klasszikus templom megfelelője. A "temple" angolban inkább a nem keresztény vallású, ill. ősi templomokat jelenti inkább. Ezért helyes az első használata.

4 éve

tibonova

Köszönöm az információt! Szerintem ebben az esetben a temple is jó, mivel szó sincs a mondatban kereszténységről. Jelentem mindenesetre.

2 éve

MiklsDomjn

Igen. Ez egy általános mondat. Simán jó kellene lenni a temple szó is.

1 éve