1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er läuft dem Bus nach."

"Er läuft dem Bus nach."

Çeviri:Otobüsün arkasından koşuyor.

November 11, 2016

11 Yorum


Eluvian_

"Er läuft nach dem Bus." dogru olur mu?

November 11, 2016

Tailgunners

Evet buna cevap verebilir misiniz benim de aklım karıştı

November 7, 2017

SteffiBookworm

Hayır.
ayrılabilir fiiler: hinterherlaufen / nachlaufen / hinterherrennen / nachrennen.
Er läuft dem Bus nach.
Er läuft dem Bus hinterher.
Er rennt dem Bus nach.
Er rennt dem Bus hinterher.

May 1, 2018

AyselKoseo

Arkasından kelimesi nerede niye görmedim

December 11, 2018

SteffiBookworm

Fiil: nachlaufen, hinterherlaufen - peşinden koşmak

December 12, 2018

sametsalam2

arkasından, hangi kelime?

November 18, 2017

unutmaz

nach

September 11, 2018

SerkanTa6

Er läuft unter dem Bus olmza mı

April 30, 2018

SteffiBookworm

Hayır, olmaz.

May 1, 2018

10numarakubist

peşinden nereden çıktı? otobüse koşuyor neden olmuyor? dem Bus Otobüs'e yapmıyor mu?

September 1, 2018

SteffiBookworm

Fiil: nachlaufen, hinterherlaufen - peşinden koşmak

Otobüse koşuyor - Er läuft zum Bus.

October 2, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.