"Er läuft dem Bus nach."

Çeviri:Otobüsün arkasından koşuyor.

1 yıl önce

9 Yorum


Eluvian_

"Er läuft nach dem Bus." dogru olur mu?

1 yıl önce

Tailgunners
Tailgunners

Evet buna cevap verebilir misiniz benim de aklım karıştı

11 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayır.
ayrılabilir fiiler: hinterherlaufen / nachlaufen / hinterherrennen / nachrennen.
Er läuft dem Bus nach.
Er läuft dem Bus hinterher.
Er rennt dem Bus nach.
Er rennt dem Bus hinterher.

5 ay önce

sametsalam2

arkasından, hangi kelime?

11 ay önce

unutmaz
unutmaz

nach

1 ay önce

SerkanTa6

Er läuft unter dem Bus olmza mı

5 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Hayır, olmaz.

5 ay önce

10numarakubist

peşinden nereden çıktı? otobüse koşuyor neden olmuyor? dem Bus Otobüs'e yapmıyor mu?

1 ay önce

SteffiBookworm
SteffiBookworm
Mod

Fiil: nachlaufen, hinterherlaufen - peşinden koşmak

Otobüse koşuyor - Er läuft zum Bus.

2 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.