1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Er läuft dem Bus nach."

"Er läuft dem Bus nach."

Çeviri:Otobüsün arkasından koşuyor.

November 11, 2016

11 Yorum


Eluvian_

"Er läuft nach dem Bus." dogru olur mu?


SteffiBookworm

Hayır.
ayrılabilir fiiler: hinterherlaufen / nachlaufen / hinterherrennen / nachrennen.
Er läuft dem Bus nach.
Er läuft dem Bus hinterher.
Er rennt dem Bus nach.
Er rennt dem Bus hinterher.


Tailgunners

Evet buna cevap verebilir misiniz benim de aklım karıştı


AyselKoseo

Arkasından kelimesi nerede niye görmedim


SteffiBookworm

Fiil: nachlaufen, hinterherlaufen - peşinden koşmak


sametsalam2

arkasından, hangi kelime?


SerkanTa6

Er läuft unter dem Bus olmza mı


SteffiBookworm

Hayır, olmaz.


10numarakubist

peşinden nereden çıktı? otobüse koşuyor neden olmuyor? dem Bus Otobüs'e yapmıyor mu?


SteffiBookworm

Fiil: nachlaufen, hinterherlaufen - peşinden koşmak

Otobüse koşuyor - Er läuft zum Bus.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.