Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"I have walked every day to your house."

Çeviri:Ben her gün senin evine yürüdüm.

4 yıl önce

15 Yorum


Umut502667
Umut502667

Ben her gün sizin evinize yürüdüm.

2 yıl önce

mskaymas

present perfect tense iyi bir örnek değil

4 yıl önce

zeynep15838

Bencede

2 yıl önce

lrunol

have açıklayın pls kavrayamadım işlevi ne

3 yıl önce

muratalkan2014

ben her gün evine kadar yürüdüm 'ü kabul etmedi. neden?

3 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Yürüyordum olmazmi

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Evin içinde yurudugunu sandim

2 yıl önce

Yiit722692

To var neden kadar olmuyor

1 yıl önce

sinanmer

Ben her gün evine doğru yürürüm

1 yıl önce

geronymoo

Ben her gün evinize kadar yürüdüm neden olmuyor ?

1 yıl önce

hasanaligulec

Ben her gün senin eve yürüdüm ile , ben her gün senin evine yürüdüm arasında anlam yönünden ne far k var

1 hafta önce

cmeral

" Yürürdüm " ü kabul etmemeli. İmla hatası değil

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

O "I used to walk" oluyor.

4 yıl önce

soner67

her gün sizin evinize kadar yürüdüm

3 yıl önce

zeynep15838

Until diye bir kelime yok kadar kulanamazsın

2 yıl önce