1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have walked every day to y…

"I have walked every day to your house."

Çeviri:Ben her gün senin evine yürüdüm.

February 18, 2014

23 Yorum


Umut502667

Ben her gün sizin evinize yürüdüm.


lalelalelale

Ben her gün sizin eve yürüdüm yazdım kabul etmedi.


mskaymas

present perfect tense iyi bir örnek değil


lrunol

have açıklayın pls kavrayamadım işlevi ne


GokhanGecer

Bacım az onceden bahsediyor yakin gecmisden


GuvenAcar

Her gün sizin eve yürüdüm, Doğru olmalı


muratalkan2014

ben her gün evine kadar yürüdüm 'ü kabul etmedi. neden?


Burakdc

To yönelme anlamı katıyor yani -e/-a


serdarestik

Yürüyordum olmazmi


RyuzakiHideki

Evin içinde yurudugunu sandim


Yiit722692

To var neden kadar olmuyor


sinanmer

Ben her gün evine doğru yürürüm


geronymoo

Ben her gün evinize kadar yürüdüm neden olmuyor ?


hasanaligulec

Ben her gün senin eve yürüdüm ile , ben her gün senin evine yürüdüm arasında anlam yönünden ne far k var


Ayglorn

Eve dediğiniz zaman ikinci kişi iyelik ekini almamış oluyor. Günlük hayatta kullansak da aslında anlatım bozukluğu var o cümlede


gaye....

Evinle yürürüm ne


TanEr767552

Every day sonda olmasi gerekmiyor mu nasıl nerede ne zaman ?


melek718946

Ben her gün sizin eve yürüdüm kabul etmedi


gamzeuak1

Yürüdüm değil Duo yürürüm


gamzeuak1

Her gün diyor ama


lalelalelale

ben her gün sizin eve yürüdüm neden yanlış.


lhan703033

Aynı ifade neden olmadı

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.