1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I have walked every day to y…

"I have walked every day to your house."

Çeviri:Ben her gün senin evine yürüdüm.

February 18, 2014

20 Yorum


Umut502667

Ben her gün sizin evinize yürüdüm.


lrunol

have açıklayın pls kavrayamadım işlevi ne


GkhanGeer

Bacım az onceden bahsediyor yakin gecmisden


mskaymas

present perfect tense iyi bir örnek değil


muratalkan2014

ben her gün evine kadar yürüdüm 'ü kabul etmedi. neden?


Burakdc

To yönelme anlamı katıyor yani -e/-a


serdarestik

Yürüyordum olmazmi


RyuzakiHideki

Evin içinde yurudugunu sandim


Yiit722692

To var neden kadar olmuyor


sinanmer

Ben her gün evine doğru yürürüm


geronymoo

Ben her gün evinize kadar yürüdüm neden olmuyor ?


hasanaligulec

Ben her gün senin eve yürüdüm ile , ben her gün senin evine yürüdüm arasında anlam yönünden ne far k var


GuvenAcar

Her gün sizin eve yürüdüm, Doğru olmalı


gaye....

Evinle yürürüm ne


TanEr767552

Every day sonda olmasi gerekmiyor mu nasıl nerede ne zaman ?


cmeral

" Yürürdüm " ü kabul etmemeli. İmla hatası değil


Selcen_Ozturk

O "I used to walk" oluyor.


soner67

her gün sizin evinize kadar yürüdüm


zeynep15838

Until diye bir kelime yok kadar kulanamazsın

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.