"Ihavewalkedeverydaytoyourhouse."

Çeviri:Ben her gün senin evine yürüdüm.

4 yıl önce

11 Yorum


Umut502667
Umut502667

Ben her gün sizin evinize yürüdüm.

2 yıl önce

mskaymas

present perfect tense iyi bir örnek değil

4 yıl önce

zeynep15838

Bencede

2 yıl önce

lrunol

have açıklayın pls kavrayamadım işlevi ne

3 yıl önce

muratalkan2014

ben her gün evine kadar yürüdüm 'ü kabul etmedi. neden?

4 yıl önce

serdarestik
serdarestik

Yürüyordum olmazmi

2 yıl önce

RyuzakiHideki

Evin içinde yurudugunu sandim

2 yıl önce

Yiit722692

To var neden kadar olmuyor

1 yıl önce

sinanmer

Ben her gün evine doğru yürürüm

1 yıl önce

geronymoo

Ben her gün evinize kadar yürüdüm neden olmuyor ?

1 yıl önce

hasanaligulec

Ben her gün senin eve yürüdüm ile , ben her gün senin evine yürüdüm arasında anlam yönünden ne far k var

2 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.