1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Felolvassa neked az étlapot."

"Felolvassa neked az étlapot."

Fordítás:She reads you the menu.

February 18, 2014

17 hozzászólás


KrisztinaKrokker

ok, megadta kurzorral a to you-t aztán meg nem fogadta el a válaszban.


aptg.gabi

jelentsd a hibáknál!


frankgeorge21

She reads you the menu. Ez miért nem jó????


aptg.gabi

Mert még nem írták be hibának és emberek (önkéntesek, szabadidejükben) tévedhetnek! :D Egyébként a válaszod jó!!!


vbeatrix76

szintén ezt írtam, de nem jó....


Kittabitta

pedig az tökéletes csak éppen a gép HE-vel írja.


0Marci0

She, meg a He ezt a kettőt kellett mert a nő meg a férfi


vivienwiwc

En is ezt irtam es nem engedi...


kisboszi26

Hol van itt,hogy "neked"?


Maminti.

You = te, téged, neked


ron941371

Ott van. Benne van a mondtaban, hogy you


DraSzilgyi

She reads the menu to you


Boldi114

Valaki elmagyarázza hogy miért nem jó az hogy "he reads for you the menu"?


Margaret7196

Miért nem jó a she reads for you the menu. ???

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.