"The turtles eat cheese."

Fordítás:A teknősök sajtot esznek.

February 18, 2014

22 hozzászólás


nevetobuddha

Nem esznek sajtot, ki is nyiffannának tőle :)

February 21, 2014

ReszEszti

Most nem mindegy?én azt irtam hogy a teknősök sajtot esznek ,de nem fogadta el ,mert nem azt irtam hogy a teknősbékák esznek sajtot.ugyan azt jelenti,nem mindegy?

July 25, 2015

jakabfanni

Nálam is ugyanez. Dettó.✋

August 10, 2015

Veronika464476

Én azt írtam amit maga

October 14, 2017

wasawski

Ezek a forditasok neha olyan google forditosnak tunnek!

February 18, 2014

Tutika91

Először bor most sajt

May 22, 2016

braun465775

Nincs olyan állatfaj, hogy "teknősbéka"! Van teknős, ami egy hüllő és van béka, ami pedig kétéltű. Teknősbékák azokban a mesekönyvekben vannak, amikben a gyerekeket olvasni tanítják. Legyetek oly kedvesek, hogy alapértelmezettként a "teknős"-t teszitek be! Köszönöm!

January 1, 2017

HeruMornie

Olyan állat nincs, hogy teknősbéka! A teknos hüllő, a békák kétéltűek! Oke, ha elfogadjuk, de hibás szóhasználat, ne bátorítsuk már!

March 12, 2016

lucatemes

Sajtot esznek a teknosok?? Na ne mar..:/

September 21, 2014

AndrekZaln

Nem esznek sajtot világos

March 1, 2016

kovidorcsi

XDDDD

January 2, 2016

Zoli901277

Tényleg nem lehetne olyan mondatokat adni amit a valo eletben is hasznalunk nem az h sajtot eszik a teki?? Ezzel a sajat sirjat assa meg

August 28, 2016

RenoViol

Nincs olyan hogy teknosbeka!!!!!

January 26, 2017

PopaAdela

Miota eszik a teknosbeka sajtot

June 28, 2016

VidaLuca1

A teknős kinyiffan a sajttól

July 3, 2016

EgyValaki4

Emberek! Az ilyen jellegű értelmetlen mondatok azért vannak hogy jobban eszünkbe jusson hogy ú mekkora hülyeség volt ez és ha bele köt valaki a teknősbékába az a lószúnyogot sem ismeri

February 16, 2019

Arkon01

A Tortoise is teknőc, azt sem fogadja el.

March 31, 2016

David397445

Aki belekot abba, hogy a teknosbeka kifejezes hibas, mert a teknos hullo a beka pedig keteltu, annak uzenem, hogy innentol a lodarazs elnevezest se hasznalja es meg nagyon sok ehhez hasonlot! (Nekem egyebkent gond nelkul elfogadta a teknost) A peldamondatban pedig nem a sajteves a lenyeg, hanem a tobbesszam gyakorlasa kulonbozo szavakkal.

October 25, 2016

HeruMornie

Nagyon fontos, hogy ne tanítsunk hibás dolgokat, márpedig a teknősbéka bizony az. A lódarázs, kecskebéka, bagolylepke, stb. éppenséggel hivatalosan is az adott állatok nevei és a megfelelő osztályba tartozó névre végződnek, de a teknősbéka nem az és kifejezetten hibás használatnak számít, és ezt megtanítani más anyanyelvűeknek, ráadásul úgy, hogy még bonyolultabb is, mint a helyes szóhasználat, a legnagyobb tiszteletem és elismerésem mellett is hibás megoldás.

For English speaking visitors: "teknősbéka" is a childish misuse, turtle and tortoise are both "teknős" or sometimes "teknőc" in Hungarian while "béka" means "frog". Turtles and tortoises are reptiles, frogs are amphibians, and those who are concerned on biology, struggle to fight back this usage. While some animals have compound official names of diffferent classes like "kecskebéka" (lit. goat frog, see bull frog in English) the latter part defines their class. For 'teknősbéka' this is just the other way around.

January 1, 2017

BirAnik

Zitu ugy lett volna jo hagyha azt irtad volna hogy : a teknösbékák esznek sajtot . Vagy a teknösök sajtott esznek.

November 18, 2016

EnnEnn1

A teknősbékák sajtot esznek. ....ELFOGADTA!!!!

March 19, 2017

mihalykali1

(a teknosok eszik a sajtot )minek nem jo?

August 1, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.