"Iwanttohaveitnow."

Fordítás:Most akarom ezt.

4 éve

13 hozzászólás


kade97
kade97

"Ezt most akarom" miért nem helyes?

4 éve

agravo

mert nincs benne a programban, ahogy azt sem fogadta el :Én most akarom ezt.

4 éve

kpetwork

awesome :)

4 éve

nn831123

A most szeretném ezt miért nem jó?

4 éve

EszterZubor

I want akarom I would like szeretném

4 éve

nn831123

Köszönöm Eszter! Aranyos tőled, hogy segítesz! További jó tanulást kívánok! Üdv, Niki

4 éve

Keirnon

A would like és a want különbsége miatt

4 éve

nn831123

Köszönöm szépen a segítségedet :)

4 éve

brutus01

A szeretném a would like lenne. Egyébként, meg bejelentéseket kell folyamatosan tenni, hogy tökéletesedjen ez a program, mert vannak olyan részei, ami elég bosszantó.

4 éve

nn831123

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!

4 éve

pacsipajts

Uh mijutott az eszembe xd

2 éve

Penge88

Én most ezt. Szerinte a helyes pedig az i want én akarom. Akkor miért nem jó az én most ezt akarom???? Ülj le fiam 1-es!

2 éve

MariaBorbe

így elfogadja: most kell nekem

5 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.