1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I want to have it now."

"I want to have it now."

Fordítás:Most akarom ezt.

February 18, 2014

13 hozzászólás


kade97

"Ezt most akarom" miért nem helyes?


agravo

mert nincs benne a programban, ahogy azt sem fogadta el :Én most akarom ezt.


nn831123

A most szeretném ezt miért nem jó?


EszterZubor

I want akarom I would like szeretném


nn831123

Köszönöm Eszter! Aranyos tőled, hogy segítesz! További jó tanulást kívánok! Üdv, Niki


Keirnon

A would like és a want különbsége miatt


nn831123

Köszönöm szépen a segítségedet :)


brutus01

A szeretném a would like lenne. Egyébként, meg bejelentéseket kell folyamatosan tenni, hogy tökéletesedjen ez a program, mert vannak olyan részei, ami elég bosszantó.


nn831123

Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!


pacsipajts

Uh mijutott az eszembe xd


Penge88

Én most ezt. Szerinte a helyes pedig az i want én akarom. Akkor miért nem jó az én most ezt akarom???? Ülj le fiam 1-es!


MariaBorbe

így elfogadja: most kell nekem

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.