A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like the afternoon period."

Fordítás:Szeretem a délutáni időszakot.

4 éve

10 hozzászólás


asomfai1970

Így senki sem beszél magyarul...

4 éve

Robesz2012

Period nem kell a mondat végére...

4 éve

Tisztaviz

Az időszak nincs is a szó jelentései közt!

4 éve

Kincskereso

Köszönőjük mindazoknak, akik jelentették a hibákat :)

4 éve

IstvanHeve

Napszakot is elfogadhatta volna!

4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Én is azt írtam és visszadobta, holott a d.u. egy napszak!

4 éve

Harold69.uk

"szeretem a délutánt" elfogadta

4 éve

Hanna382262

Nekem is elfogadta!

1 éve

TthKlmn

Most csak a szeretem verzió a nyerő szerintem ex has és ebből egy tapodtat sem enged, amúgy a tetszik is jó!

4 hónapja

Harga
Harga

Nem érdemes leragadni a szavaknál, Duo megoldása korrekt, érdemes azt megjegyezni.

4 hónapja