A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I like the afternoon period."

Fordítás:Szeretem a délutáni időszakot.

0
4 éve

16 hozzászólás


asomfai1970

Így senki sem beszél magyarul...

7
Válasz4 éve

Robesz2012

Period nem kell a mondat végére...

1
Válasz4 éve

Tisztaviz

Az időszak nincs is a szó jelentései közt!

4
Válasz4 éve

Kincskereso

Köszönőjük mindazoknak, akik jelentették a hibákat :)

3
Válasz3 éve

IstvanHeve

Napszakot is elfogadhatta volna!

2
Válasz4 éve

Gaurusz.hu
Gaurusz.hu

Én is azt írtam és visszadobta, holott a d.u. egy napszak!

1
Válasz4 éve

Harold69.uk

"szeretem a délutánt" elfogadta

1
Válasz4 éve

Hanna382262

Nekem is elfogadta!

0
Válasz1 éve

TthKlmn

Most csak a szeretem verzió a nyerő szerintem ex has és ebből egy tapodtat sem enged, amúgy a tetszik is jó!

0
Válasz3 hónapja

Harga
Harga

Nem érdemes leragadni a szavaknál, Duo megoldása korrekt, érdemes azt megjegyezni.

0
Válasz2 hónapja

zoliart

szeretem a délutáni időszakot --elfogata

-2
Válasz4 éve

floresztin

Nekem is elfogadta

-2
Válasz2 éve

sz.norka

Nekem nem pedig en is ezt irtam!

-4
Válasz4 éve

Apjm2332

Nekem is elfogadta...

-2
Válasz3 éve

floresztin

Nekem mért mindig ugyanazokat a kérdéseket teszi fel?? Ez már kétszer volt!!!

-3
Válasz2 éve

zolipapa1

Azért mert hibát talál benne.és addig ismétli amíg nem írod jól.

-2
Válasz2 éve