1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "O bizim denizde yüzmemize iz…

"O bizim denizde yüzmemize izin verir."

Çeviri:He lets us swim in the sea.

February 18, 2014

10 Yorum


seydat

"He lets us to swim in the sea" olmasi gerekmez mi? (let somebody to do something)

September 5, 2014

Vatankicak

Let's hadi yapalım hadi edelim anlamına gelir ama burada kullanmışlar


Reducto.

sadece the yı kullanmadım.neden gerekli?


AlperenLearning

çümkü öyle lazım


Handecece

"he lets us to swim in the sea" neden olmuyor acaba??


ironriver

allow olsaydı to swim olurdu sanırım


cembeyi

Neden the sea? The kullanmak gerekiyor mu?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.