1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nők és lányok"

"Nők és lányok"

Fordítás:Women and girls

February 18, 2014

26 hozzászólás


Mnika637478

Nem fogadja el pedig ugyanazt írom.Ilyenkor mit kell tenni? Nem lehet tovább menni?


Zsfi660558

Nekem se fogadja el, már több alkalommal csinálta ezt


Tams921504

Mit nem értesz?


holl.balazs

Ebenegyet értek


Vadasz220

what's the problem


AgroSn

Nem fogadja el pedig ugyanazt irom


Luxeyeahbo

tudom nekem se fogadta el


Zska429202

jo lenne a jo megoldast latni


BorosSzilv2

Helyes a válasz, azt is írja, de pirossal


csabca3

A hangfelvétel úgy ejti a nőket hogy vimen, pedig az vimin(bár, még mindig jobb mint korábban amikor vömen-nek entette).


holl.balazs

Mind egyik válasz jó


BorosJnosR

Miért nem womans and girls? A woman az elején többeszámba értendő ha utána a lányokat (girls) többesszámba írjuk?


holl.balazs

Nők és lányok0

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.