1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Αυτή μιλάει αγγλικά τέλεια."

"Αυτή μιλάει αγγλικά τέλεια."

Μετάφραση:She speaks English perfectly.

November 12, 2016

6 σχόλια


FotiniD1

Ποια η διαφορα του "She speaks English perfectly" και"She speaks perfectly Englsh" ;;;;


nauajos

Το δεύτερο είναι λάθος, όταν το ρήμα είναι μεταβατικό, το επίρρημα πηγαίνει είτε πριν το ρήμα είτε μετά το αντικείμενο. Η αγγλική σύνταξη δεν έχει ούτε κατά διάνοια την ευελιξία της ελληνικής!


uoLL8

Καλημέρα!

Εννοείς ότι θα μπορούσαμε να πούμε: "She perfectly speaks English" και να θεωρηθεί συντακτικά σωστό;

Φιλικά Κλεάνθης


Dimitra956826

Λίγο ανορθόδοξο, αλλά ενδεχομένως και συντακτικά σωστό. :Ρ


tlSlD7pP

Χαιρετώ σας! Ήμουν σε αμφιβολία, να το έγραφα όπως λες, διότι ξέρουμε ότι τα επιρρήματα προπορεύονται. Τελικά το έγραψα όπως το έχει (σωστό) η πρόταση. Τα λέμε!


DimisKouma

Why is not the same she speaks perfect English

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.