"Αυτή μιλάει αγγλικά τέλεια."

Μετάφραση:She speaks English perfectly.

πριν από 2 χρόνια

4 σχόλια


FotiniD1

Ποια η διαφορα του "She speaks English perfectly" και"She speaks perfectly Englsh" ;;;;

πριν από 2 χρόνια

nauajos
nauajos

Το δεύτερο είναι λάθος, όταν το ρήμα είναι μεταβατικό, το επίρρημα πηγαίνει είτε πριν το ρήμα είτε μετά το αντικείμενο. Η αγγλική σύνταξη δεν έχει ούτε κατά διάνοια την ευελιξία της ελληνικής!

πριν από 2 χρόνια

uoLL8

Καλημέρα!

Εννοείς ότι θα μπορούσαμε να πούμε: "She perfectly speaks English" και να θεωρηθεί συντακτικά σωστό;

Φιλικά Κλεάνθης

πριν από 2 εβδομάδες

Dimitra956826
Dimitra956826
Mod

Λίγο ανορθόδοξο, αλλά ενδεχομένως και συντακτικά σωστό. :Ρ

πριν από 2 εβδομάδες
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.