Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"On mieści się w samochodzie."

Tłumaczenie:He fits in the car.

1 rok temu

2 komentarze


marrriaczi
marrriaczi

Czy można w tym zdaniu użyć słowa 'suit'. He suits in the car?

1 rok temu

Yola448704

Nie, nie można. Czasownik "to fit" odnosi się do cech fizycznych, do rozmiarów dwóch porównywanych obiektów. Czasownik "to suit" ma inne znaczenie. Można powiedzieć o samochodzie, że w jakiś sposób spełnia jego oczekiwania, "pasuje" do jego potrzeb, cech charakteru,
jest w sam raz dla niego - The car suits him / The car suits his needs

1 miesiąc temu