A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I am not a boy, but a man."

Fordítás:Nem fiú vagyok, hanem férfi.

4 éve

21 hozzászólás


G-owl

I am not a boy, batman...

2 éve

DinaSrs

Nem agyatlanul kell szóról szóra fordítani,hanem értelmes mondatokat alkotni az eddig tanultak segítségével.

2 éve

LyricsHaxe

nem vagyok fiu hanem egy férfi -t nem fogadta el mert beleírtam az egy-et de ha nem kell bele miért van ott vagy miért nem jó úgy ahogy írtam?

4 éve

Bendeguzka25

mér nem jelentetted

2 éve

l.marcell9

Ebben az esetben az "a" nem egyet jelent.

4 éve

Xon377

Akkor mit jelent?

4 éve

nyusziagyar

Mert még nem szerepel az adatbázisában, ha jelented, hogy el kéne fogadni, akkor egy idő után akár bele is kerülhet. ;)

4 éve

RentaGulys

Azért mert ott van nem kell beleírni. Lol. Ezért teszt

8 hónapja

nemeth.simon

nem fiú vagyok, férfi vagyok - mi a hiba ?

4 éve

grrita

Mert nem úgy hangzott a mondat: ...but I am a man.

4 éve

lexybunnyy

Én nem vagyok fiú, de férfi - szó szerinti fordítás - miért nem jó?

4 éve

Timeja

"nem vagyok egy fiú,de egy férfi vagyok" - ez miért nem jó?

4 éve

Bendeguzka25

a "de" szó teljesen mást jelent mint a "hanem"

2 éve

nyusziagyar

Mert még nem szerepel az adatbázisában, ha jelented, hogy el kéne fogadni, akkor egy idő után akár bele is kerülhet. ;)

4 éve

pjzmin1

Mert nem értelmes és teljesen mást jelent!

2 éve

mark1244szb

im not a boy but i man miért nem jó?

3 éve

nyusziagyar

Az legfeljebb úgy lenne elfogadható, hogy " I am not a boy, but I am a man."

3 éve

mark1244szb

Oké értem köszi XD

3 éve

Dice507

Csak nekem hadarta el a "but a man" részét?

2 éve

Toma713504

K

2 éve

gaalmosch14

Az nem jó nogy nem vagyok fiú de férfi vagyok?

5 hónapja