1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Ich sammle alles."

"Ich sammle alles."

Çeviri:Ben her şeyi toplarım.

November 12, 2016

7 Yorum


Yldrm492893

Çekim tablosunda :"Ich sammele" yazıyor.Buradaki cümlede ise "sammle" de m ile l arasındaki "e" yok,neden?


Selcen_Ozturk

ikisi de doğru kullanım, burada diğer kullanım verilmiş


humetin

Sammle Erfahrungen im Alltag ohne Geld =


humetin

Ich sammle Briefmarken. =


humetin

Die Vögel sammeln kleine Zweige und bauen damit ein Nest. =


humetin
  1. sammeln =

  2. sich versammeln = Hier im Park versammeln sich immer die Walker und machen Gymnastik, bevor sie loswalken.

  3. die Versammlung =

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.