"Ez hal."

Fordítás:It is a fish.

4 éve

9 hozzászólás


R_Ferenc

Miért nem jó a this is fish? Miért kell az "a"?

4 éve

bivad

Mert nem volt oda irva

3 éve

PeterKingorock

Ez egy hal.

4 éve

szaki0001

"Ez egy hal" kellene, mert így félrevezető.

4 éve

badoncsaba

"This is a fish" - helytelen?

4 éve

barthaattila14

Szerintem azert mert a "this is fish" azt jelenti hogy "ez egy hal" es ha beleteszed az "a" nevelot akkor kb iesmit jelenthet "ez egy az hal" Nem biztos ez a hiba de szerintem valami iesmi lehet

3 éve

LightmanHUN

'This is fish' jelenti azt, hogy 'Ez hal' és a 'This is a fish' jelenti azt, hogy 'Ez egy hal'.

2 éve

Zozi460913

ez EGY hal

1 éve

maja486959

Aaaaa

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.