"Der Einwohner ist ein Bürger."

Çeviri:Orada ikamet eden bir vatandaş.

November 12, 2016

8 Yorum


ikimavi

"Orada oturan vatandaş" nasıl bir çeviridir. Kızılderili ismi gibi olmuş

June 22, 2017

__kewe__

bu cümle ile türkcem cok gelisti :)

October 25, 2018

candost2

"Orada oturan" yerine "sakin" "nüfus"veya "halk" gibi bir kelime kullanilsa daha iyi olurdu.

November 12, 2016

enanasya

"Orada oturan" yerine "mukim" ya da "ikamet eden" kullanılmalı bence.

May 15, 2017

ztrk915163

Meskun bir vatandaştır dedim. Kabul etmiyor. Raporlar da neticesiz.

June 2, 2018

humetin

Synonyme für "Einwohner" :

Bewohner, der

Bürger, der = yurttaş, vatandaş, hemşehri

October 26, 2018

Gluslu0

ein burger var ama bir vatandaşı kabul etmiyor neden

May 7, 2018

humetin

Bir sakin (der Einwohner) bir vatandaştır

July 19, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.