Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Der Einwohner ist ein Bürger."

Çeviri:Orada oturan vatandaş.

0
1 yıl önce

6 Yorum


candost2
candost2

"Orada oturan" yerine "sakin" "nüfus"veya "halk" gibi bir kelime kullanilsa daha iyi olurdu.

2
Cevap ver1 yıl önce

enanasya
enanasya

"Orada oturan" yerine "mukim" ya da "ikamet eden" kullanılmalı bence.

1
Cevap ver1 yıl önce

ztrk915163
ztrk915163

Meskun bir vatandaştır dedim. Kabul etmiyor. Raporlar da neticesiz.

1
Cevap ver2 ay önce

ikimavi

"Orada oturan vatandaş" nasıl bir çeviridir. Kızılderili ismi gibi olmuş

0
Cevap ver1 yıl önce

Gluslu0

ein burger var ama bir vatandaşı kabul etmiyor neden

0
Cevap ver3 ay önce

humetin

Bir sakin (der Einwohner) bir vatandaştır

0
Cevap ver3 hafta önce