1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Der Einwohner ist ein Bürger…

"Der Einwohner ist ein Bürger."

Çeviri:Orada ikamet eden bir vatandaş.

November 12, 2016

11 Yorum


ikimavi

"Orada oturan vatandaş" nasıl bir çeviridir. Kızılderili ismi gibi olmuş


alibektas34

Bir de sonunun "vatandaştır." diye bitmesi gerekir çünkü bu haliyle cümleden daha çok sıfat tamlaması gibi duruyor.


_za_ra_

bu cümle ile türkcem cok gelisti :)


candost2

"Orada oturan" yerine "sakin" "nüfus"veya "halk" gibi bir kelime kullanilsa daha iyi olurdu.


enanasya

"Orada oturan" yerine "mukim" ya da "ikamet eden" kullanılmalı bence.


ztrk915163

Meskun bir vatandaştır dedim. Kabul etmiyor. Raporlar da neticesiz.


Hseyin737919

"Orada" ifadesi tam olarak hangi kelimenin karşılığı ?


Gluslu0

ein burger var ama bir vatandaşı kabul etmiyor neden


humetin

Synonyme für "Einwohner" :

Bewohner, der

Bürger, der = yurttaş, vatandaş, hemşehri


humetin

Bir sakin (der Einwohner) bir vatandaştır

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.