Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Der Einwohner ist ein Bürger."

Çeviri:Orada ikamet eden bir vatandaştır.

1 yıl önce

6 Yorum


candost2
candost2

"Orada oturan" yerine "sakin" "nüfus"veya "halk" gibi bir kelime kullanilsa daha iyi olurdu.

1 yıl önce

enanasya
enanasya

"Orada oturan" yerine "mukim" ya da "ikamet eden" kullanılmalı bence.

1 yıl önce

ztrk915163

Meskun bir vatandaştır dedim. Kabul etmiyor. Raporlar da neticesiz.

4 ay önce

ikimavi

"Orada oturan vatandaş" nasıl bir çeviridir. Kızılderili ismi gibi olmuş

1 yıl önce

Gluslu0

ein burger var ama bir vatandaşı kabul etmiyor neden

5 ay önce

humetin

Bir sakin (der Einwohner) bir vatandaştır

3 ay önce