1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "I believe that she liked it."

"I believe that she liked it."

Μετάφραση:Πιστεύω ότι της άρεσε.

November 13, 2016

5 σχόλια


GeorgeKara578648

Εχω παρατηρησει οτι αρκετες φορες κανω λαθος και το βγαζει σωστο.Για παραδειγμα εδω εγραψα ''like'' αντι ''liked'' και δεν το εβγαλε λαθος.Ετσι πεπει να μπαινω στο ''Σχολιασε'' για να βλεπω αν εχω κανει λαθος.


I.Schmidt1

πισστεύω ότι το της άρεσε was wrong - why?


mizinamo

I don't think you can use a short/weak form of a personal pronoun as a subject of a verb -- here, the verb is άρεσε and you tried to use το as its subject.

(Also, you have a typo in πισστεύω.)


I.Schmidt1

thank you, now I see it


Peiraikos

(Εγώ πιστεύω ότι της άρεσαν.. )να μπορούσε με κάποιο τρόπο να μας εξηγούσε και το που κάνουμε το λάθος, πιστεύω θα βοηθούσε περισσότερο το να κατανοήσουμε τα λάθη μας.. πάντως πολλή καλή εφαρμογή..

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.