"I believe that she liked it."

Μετάφραση:Πιστεύω ότι της άρεσε.

November 13, 2016

4 σχόλια


I.Schmidt1

πισστεύω ότι το της άρεσε was wrong - why?

March 15, 2017

mizinamo

I don't think you can use a short/weak form of a personal pronoun as a subject of a verb -- here, the verb is άρεσε and you tried to use το as its subject.

(Also, you have a typo in πισστεύω.)

March 15, 2017

I.Schmidt1

thank you, now I see it

March 15, 2017

Peiraikos

(Εγώ πιστεύω ότι της άρεσαν.. )να μπορούσε με κάποιο τρόπο να μας εξηγούσε και το που κάνουμε το λάθος, πιστεύω θα βοηθούσε περισσότερο το να κατανοήσουμε τα λάθη μας.. πάντως πολλή καλή εφαρμογή..

April 20, 2019
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.