"Ibelievethatshelikedit."

Μετάφραση:Πιστεύω ότι της άρεσε.

πριν από 2 χρόνια

5 σχόλια


I.Schmidt1
I.Schmidt1

πισστεύω ότι το της άρεσε was wrong - why?

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

I don't think you can use a short/weak form of a personal pronoun as a subject of a verb -- here, the verb is άρεσε and you tried to use το as its subject.

(Also, you have a typo in πισστεύω.)

πριν από 1 χρόνο

I.Schmidt1
I.Schmidt1

thank you, now I see it

πριν από 1 χρόνο

Niaouniaou

Πιστεύω ότι το άρεσε;

πριν από 2 χρόνια

mizinamo
mizinamo
Mod

Δεν είπες σε ποιον άρεσε.

πριν από 2 χρόνια
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.