1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "You all are girls."

"You all are girls."

Μετάφραση:Εσείς είστε όλα κορίτσια.

November 13, 2016

15 σχόλια


kalelsa

το all δεν μεταφραζεται?


IoannisSP

Νομίζω ότι πρέπει να γίνει δεκτή και η απάντηση " Εσείς όλες είσαστε κορίτσια". Αυτή είναι η κατά κυριολεξία μετάφραση.


123lolita

υπαρχει και το all .Γιατι χανεται στη μεταφραση ?


mizinamo

Στα ελληνικά δεν απαιτείται.

Στα αγγλικά το you μπορεί να είναι είτε ενικό (εσύ) είτε πληθυντικό (εσείς), και όταν θέλει κανείς να δηλώνει τον πληθυντικό, μπορεί να χρησιμοποιεί το "you all", ενώ στα ελληνικά το «εσείς» είναι πληθυντικό και χωρίς άλλη λέξη.


123lolita

Ευχαριστω !


dimstath

Ποια η διαφορά "εσείς όλοι είστε κορίτσια" και "εσείς είστε όλοι κορίτσια"; Στα Ελληνικά καμία.¨Αρα που είναι το λάθος;


mizinamo

Καλύτερο για "Εσείς είστε όλες/όλα κορίτσια".


EssaZafiropulu0

εσείς είτε όλες κορίτσια


Konstantin144506

Εσείς όλοι είσαστε κορίτσια? Λάθος?


Konstantin144506

Α! Οκ. Εν μέρη έχει απαντηθεί παραπάνω.


Alfia-Anna

Συμφωνώ με τον Ioannis!


xanialidia

Έχω τη γνώμη (σχεδόν βεβαιότητα) ότι η απάντηση μου είναι σωστή, διότι στη συγκεκριμένη περίπτωση το "all" είναι προσδιοριστικό του "girls"(αυτό είναι ξεκάθαρο και στη δική σας μετάφραση στα Ελληνικά) και όχι του "εμείς". Εάν ηταν προσδιοριστικό του "εμείς",στα Ελληνικά θα λέγαμε: "Όλοι εμείς είμαστε κορίτσια". Σας ευχαριστώ και αναμένω τις ενέργειες σας.


xanialidia

Συγγνώμη,εκ παραδρομής έγραψα στο τελευταίο σχετικό δημοσίευμα μου: "Ολοι εμείς είμαστε κοριτσια" αντί του : "Όλοι εσείς είστε κορίτσια".


Konstantin144506

Εμείς είμαστε = we are Είναι διαφορετικό από το: you are= εσείς είσαστε ή or εμείς είμαστε.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.