Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"You all are girls."

Μετάφραση:Εσείς είσαστε κορίτσια.

πριν από 1 χρόνο

8 σχόλια


kalelsa
kalelsa

το all δεν μεταφραζεται?

πριν από 1 χρόνο

IoannisSP
IoannisSP

Νομίζω ότι πρέπει να γίνει δεκτή και η απάντηση " Εσείς όλες είσαστε κορίτσια". Αυτή είναι η κατά κυριολεξία μετάφραση.

πριν από 10 μήνες

123lolita

υπαρχει και το all .Γιατι χανεται στη μεταφραση ?

πριν από 9 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

Στα ελληνικά δεν απαιτείται.

Στα αγγλικά το you μπορεί να είναι είτε ενικό (εσύ) είτε πληθυντικό (εσείς), και όταν θέλει κανείς να δηλώνει τον πληθυντικό, μπορεί να χρησιμοποιεί το "you all", ενώ στα ελληνικά το «εσείς» είναι πληθυντικό και χωρίς άλλη λέξη.

πριν από 9 μήνες

123lolita

Ευχαριστω !

πριν από 9 μήνες

kostas564712

You are all girls

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Καλύτερο για "Εσείς είστε όλες/όλα κορίτσια".

πριν από 1 χρόνο

EssaZafiropulu0

εσείς είτε όλες κορίτσια

πριν από 1 χρόνο