Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"You all are girls."

Μετάφραση:Εσείς είσαστε κορίτσια.

0
πριν από 1 χρόνο

8 σχόλια


IoannisSP
IoannisSP

Νομίζω ότι πρέπει να γίνει δεκτή και η απάντηση " Εσείς όλες είσαστε κορίτσια". Αυτή είναι η κατά κυριολεξία μετάφραση.

1
Απάντησηπριν από 10 μήνες

kostas564712

You are all girls

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Καλύτερο για "Εσείς είστε όλες/όλα κορίτσια".

6
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

EssaZafiropulu0

εσείς είτε όλες κορίτσια

2
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

kalelsa
kalelsa

το all δεν μεταφραζεται?

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

123lolita

υπαρχει και το all .Γιατι χανεται στη μεταφραση ?

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες

mizinamo
mizinamo
Mod

Στα ελληνικά δεν απαιτείται.

Στα αγγλικά το you μπορεί να είναι είτε ενικό (εσύ) είτε πληθυντικό (εσείς), και όταν θέλει κανείς να δηλώνει τον πληθυντικό, μπορεί να χρησιμοποιεί το "you all", ενώ στα ελληνικά το «εσείς» είναι πληθυντικό και χωρίς άλλη λέξη.

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες

123lolita

Ευχαριστω !

1
Απάντησηπριν από 9 μήνες