"Моя сестра знову хвора."

Переклад:My sister is sick again.

2 роки тому

1 коментар


Fb8U1
Fb8U1

Класифікую again як обставину частоти і повторюваності, виражену прислівником. Про місце обставини в реченні: https://opentalk.org.ua/langstory/mistse-obstavini-u-rechenni Цитата: "Обставини частоти і повторюваності (Adverbials of Indefinite Time and Frequency).

Якщо ці обставини виражені прислівником, то вони звичайно стоять перед смисловим дієсловом, але після допоміжного дієслова, модального дієслова або дієслова to be.

I often meet Jack on his way to school.

I'm always ready to help you.

I've never been here before.

You must never do that again.

У питальних реченнях ці обставини стоять після підмета.

Do you often play tennis?

Have you ever been there? Д Обставини частоти, виражені групою слів (every other day, twice a week і т. п.), ставляться звичайно в кінці речення — перед обставинами означеного часу, але після обставини місця.

I have been to the museum several times this year."

Тут написано: "...звичайно стоять перед смисловим дієсловом..." Може це не обов'язково, то допускається і в кінці речення?

2 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.