1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Three and five are numbers."

"Three and five are numbers."

Çeviri:Üç ve beş sayıdır.

February 19, 2014

73 Yorum


Inal_2002

3 ve 5 sayi neden kabul etmiyor soyle yaziyo uc ve 5 sayi o nasil oluyo oyle

July 25, 2016

Hisar34

"Uc ve bes sayidirlar" neden olmuyor?

December 22, 2014

Turker90

O da kabul edilmeli.

August 5, 2015

Tuvba5

Uc kalem ucu

November 3, 2019

Gktu152613

3 ve 5 sayılardır yazdım 3 ün altını çizdi yazıyla üç yazdı

June 13, 2017

m.ozgur

Aynı durum

October 7, 2017

UmurOzan

Sayidirlar türkçe icin doğru bir kullanimdir. Ayrıca eger yanlis kabul ediyorsanız önceki bölümlerde karşımıza çıkan tonla benzeri ifadeyi de düzeltmeniz gerekir.

January 5, 2015

duo223353

Umur sen bunları bu puanla nasıl düşünüyorsun?

February 6, 2018

duo223353

Pardon gereksiz bir cevap yazdım siz de benim gibi gereksiz cevap yazmayın....

February 6, 2018

EnesAlhan

Ayn

April 27, 2018

ufukyayla

Üj ve bej sayılardır.

March 2, 2015

ElifNazZEK

İnsan haricinde hiç bir varlığın yüklemine - lar Eki ekleyemeyiz. Anlatım bozukluğudur.

June 23, 2019

1Ceko

Üç ve beş numaralardır. Neden kabul olmuyor?

February 25, 2014

altunufuk

Doğal sayılar, asal sayılar yerine doğal numaralar, asal numaralar dediğiniz hiç oldu mu? 'Number' numara anlamına da gelir evet ama burada değil. Mesela "What is your telephone number?"="Senin telefon numaran ne?" anlamındayken numara anlamına gelir. Aslında metne bağlı olarak belki sayısal lotoda şanslı numaralar üç ve beş derken kullanılabilir fakat küçük bir ihtimal.

August 3, 2014

zaman12

türkçede insanlardan başka kimseye yüklemde ler lar çoğul eki gelmez. -onlar kalemlerini kaybettiler. -ağaçlar kalemlerini kaybetti. (ne kadar uygun bir örnek olmasa da idare edin siz.)

January 28, 2015

haledoga

Üç ve beş numaramı

January 6, 2019

cevdetbektas

bazen dir ekini kabul ediyor bazen kabul etmiyor

January 29, 2015

anonimfrkn

3 ve 5 rakamdır olm, 0 dan 9 a kadar olanlar rakam 10 ve üzeri sayıdır bu ingilizler hiçbişi bilmiyo

March 14, 2017

haledoga

Chjfjnvıö

January 6, 2019

OuzhanAygn1

"3 ve 5 sayıdır" yazdım ama "Üç ve 5 sayıdır" doğru kabul etti.. 3 rakamla yazılamaz 5 rakamla yazılır kuralı varsa anlatın da dinleyelim jfkskcksjx tam bir saçmalık....

October 15, 2017

ocalbusra2

Çok kolay ama

December 29, 2017

ocalbusra2

Ayn

December 29, 2017

KerasusKon

3 u rakam olarak yaz kabul etmesin ama 5 i kabul etsin. Admin duzelt bunları bir açıklama getir

March 19, 2018

microsocket

Bu soruyu doğru cevaplamama rağmen Türkçe ve İngilizce halinde en azından 4-5 kere geldi karşıma nedeni nedir?

June 6, 2015

1011abc10

3 ve 5 "sayi" degil "rakam" dir. Rakamlar: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

August 14, 2018

veestrom

Şarapçı programcilar rakamla 3 , 5 i kabul etmiyorlar. Kafayı bulmuşlardı herhalde bu bölümde.

August 24, 2018

sude.cameron

3 ve 5 sayidir neden kabul edilmiyor

January 18, 2019

Burhankral

Abi 3 ve 5 olmiyo uc ve 5 oluyo şaka gibi

July 3, 2019

Kbrzclk

Yanlış cevaaapp

July 6, 2019

yesimco

3 ve 5 nu aralardır yazdı fakat yanlış kabul edip Uc ve 5 numaralardır yazdı. Bayağı hatalı bu soru

July 11, 2019

jenlary00

3 ve 5 sayıdır niye kabul olmuyor

July 17, 2019

Busra127899

Bu ne salak sacma sey

July 20, 2019

UnknownGamer_TR

yav sekizi 8, onbiri 11 diye kabul ediyon da üç ve beşi niye 3 ve 5 diye kabul etmiyon

July 21, 2019

carmelitahannah

Ben 3 ve 5 sayıdır yazdım kabul etmedi

August 1, 2019

Deniz347458

3 ve 5 rakamdır

August 20, 2019

halilky

sayıdırlar kabul edilmeli

December 8, 2015

kedicim

...dırlar olmaz ...lardır doğru

December 13, 2015

halilky

evet dediğiniz gibi dır'ın sonda olması gerekiyor.

December 13, 2015

palegeya

Birini sayı birini yazıyla yazdım diye yanlış sayılması hatalı değil mi?

October 28, 2017

merve793383

3 ve 5 rakamlardır dedim 3u yanlis gösterdi yazıyla yazmalıymışım

January 8, 2018

SibelDilara

3 ve 5 sayıdır yazdım Üç ve 5 sayıdır diye düzeltti?

April 6, 2018

carmelitahannah

Evt

August 1, 2019

Nursena401923

Üç ve beş sayıdırı da kabul etmiyor

December 17, 2018

gokmenarslan5959

Trakyalı üç beş

December 28, 2018

irem455406

Neden yaziyla yazmak zorundayız

December 29, 2018

Lamia429290

Rakamla yazınca neden olmaz ki? 3 ve 5 sayıdır yazdım cevabı üç ve beş sayıdır yazmış (

January 29, 2019

Nora_Patch

3 ve 5 sayıdır yazdım kabul etmedi Ha yazıyla ha sayıyla ne var yani bilmiyoz mu

January 31, 2019

erenbulbul3

"3 ve 5 sayıdır" yazinca neden olmuyor

February 6, 2019

Bayram10392

45 küsür yorum var ve bununla ilgili raporda vardır diye düşünüyorum. "3 ve 5 sayıdır" alternatif cavabı neden eklenmemiş olabilir? Merak ediyorum.

February 26, 2019

xeurus

çünkü çoğulluktan bahsediliyor, bu nedenle sayıdır değil, sayılardır doğrudur.

September 15, 2019

Sarp870468

3 ve 5 sayıdır yazdım kabul etmedi

February 27, 2019

SYXSf

Neden sayıyi rakamla yazinca kabul olmuyor ? Mantıksız geldi

May 10, 2019

AysuYes

3 ve 5 sayıdır yazdın kabul etmedi

May 19, 2019

Yaren83751

3 ve 5'i neden yazıyla yazmak zorundayız ki?

June 17, 2019

Miniksere31

3 ve 5 sayıdir.seklinde yazdım olmadi ya

June 20, 2019

morkralie

3 ve 5 sayıdir yazzdim kabul etmedi

June 20, 2019

ezgi517105

3 ve 5 sayıdır yanlış dedi

Üç ve 5 sayıdır yazdı

June 25, 2019

xeurus

bir çoğulluktan bahsettiğin için sayılardır yazman gerekiyordu

September 15, 2019

AhmetBerk3

3 ve 5 sayıdır yazdım olmadı

June 29, 2019

brahimGok

3 ve 5 sayıdır yazdım kabul etmedi

June 30, 2019

sherlockholmes67

Ben Azerbaucanliyim. Dilinizi iyi bilmiyorum. Dilide Azerbaycanca yapamadığım için rakamdırlar yazdım. Yanlış oldu.

July 3, 2019

xeurus

gerçekten saçma çünkü "rakamlardır"ın doğru olması gerekiyor. "sayılardır" olması yanlış.

September 15, 2019

AyhanErsoz

Yani bu iki rakam sayıdır .tıpkı bir gibi dört gibi.y...yani 100 e kadar olan rakamlar gibi.

August 31, 2019

xeurus

rakamlar 0'dan 9'a kadar sıralanır. 10'dan sonra olanlara sayı denir.

September 15, 2019

xeurus

sayıdır yerine rakamdır daha mantıklı ve doğru geliyor bana.

September 15, 2019

ufukyayla

Olabilir ama rakam demek icin figure kelimesini kullanmak daha dogru olur.

September 15, 2019

MeryemTala5

Üç ve beş bana hak veren

September 22, 2019

zafer641828

aynı durum işte

September 23, 2019

HayataGlms2

Ya yazi ile veya rakam ile yazmanin ne farki var. Yanlis yerine alternatif olmaliydi.

September 24, 2019

Zerda705108

Saçmalık iki türlüde olması gerek

September 24, 2019

CesurResul

Numaralardır da olabilir

September 26, 2019

DilaraEmel

3 ve 5 i harflerle yazmadım diyw doğru değil

November 2, 2019

tymor2

Sayı olması için tek bir rakam olması lazım da bu birden fazla olduğu için sayılar olması lazım sizin cevabınız yanlış Benim cevabım doğru

November 5, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.