Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Three and five are numbers."

Çeviri:Üç ve beş sayıdır.

0
4 yıl önce

25 Yorum


Hisar34
Hisar34

"Uc ve bes sayidirlar" neden olmuyor?

14
Cevap ver13 yıl önce

Turker90

O da kabul edilmeli.

2
Cevap ver3 yıl önce

EnesAlhan

Cünkü Sayıdılar Saçma

1
Cevap ver3 ay önce

Inal_2002

3 ve 5 sayi neden kabul etmiyor soyle yaziyo uc ve 5 sayi o nasil oluyo oyle

10
Cevap ver2 yıl önce

EnesAlhan

Yazi ile yazcan

0
Cevap ver3 ay önce

Gktu152613

3 ve 5 sayılardır yazdım 3 ün altını çizdi yazıyla üç yazdı

6
Cevap ver1 yıl önce

m.ozgur

Aynı durum

2
Cevap ver10 ay önce

UmurOzan

Sayidirlar türkçe icin doğru bir kullanimdir. Ayrıca eger yanlis kabul ediyorsanız önceki bölümlerde karşımıza çıkan tonla benzeri ifadeyi de düzeltmeniz gerekir.

5
Cevap ver3 yıl önce

duo223353
duo223353

Umur sen bunları bu puanla nasıl düşünüyorsun?

0
Cevap ver6 ay önce

duo223353
duo223353

Pardon gereksiz bir cevap yazdım siz de benim gibi gereksiz cevap yazmayın....

1
Cevap ver6 ay önce

EnesAlhan

Ayn

1
Cevap ver3 ay önce

ufukyayla
ufukyayla

Üj ve bej sayılardır.

4
Cevap ver3 yıl önce

1Ceko

Üç ve beş numaralardır. Neden kabul olmuyor?

2
Cevap ver4 yıl önce

altunufuk

Doğal sayılar, asal sayılar yerine doğal numaralar, asal numaralar dediğiniz hiç oldu mu? 'Number' numara anlamına da gelir evet ama burada değil. Mesela "What is your telephone number?"="Senin telefon numaran ne?" anlamındayken numara anlamına gelir. Aslında metne bağlı olarak belki sayısal lotoda şanslı numaralar üç ve beş derken kullanılabilir fakat küçük bir ihtimal.

5
Cevap ver4 yıl önce

zaman12
zaman12

türkçede insanlardan başka kimseye yüklemde ler lar çoğul eki gelmez. -onlar kalemlerini kaybettiler. -ağaçlar kalemlerini kaybetti. (ne kadar uygun bir örnek olmasa da idare edin siz.)

1
Cevap ver3 yıl önce

cevdetbektas

bazen dir ekini kabul ediyor bazen kabul etmiyor

2
Cevap ver3 yıl önce

ocalbusra2

Çok kolay ama

2
Cevap ver7 ay önce

ocalbusra2

Ayn

0
Cevap ver7 ay önce

KerasusKon

3 u rakam olarak yaz kabul etmesin ama 5 i kabul etsin. Admin duzelt bunları bir açıklama getir

2
Cevap ver4 ay önce

microsocket

Bu soruyu doğru cevaplamama rağmen Türkçe ve İngilizce halinde en azından 4-5 kere geldi karşıma nedeni nedir?

1
Cevap ver3 yıl önce

anonimfrkn

3 ve 5 rakamdır olm, 0 dan 9 a kadar olanlar rakam 10 ve üzeri sayıdır bu ingilizler hiçbişi bilmiyo

1
Cevap ver1 yıl önce

OuzhanAygn1

"3 ve 5 sayıdır" yazdım ama "Üç ve 5 sayıdır" doğru kabul etti.. 3 rakamla yazılamaz 5 rakamla yazılır kuralı varsa anlatın da dinleyelim jfkskcksjx tam bir saçmalık....

1
Cevap ver9 ay önce

halilky
halilky

sayıdırlar kabul edilmeli

0
Cevap ver2 yıl önce

kedicim
kedicim

...dırlar olmaz ...lardır doğru

3
Cevap ver2 yıl önce

halilky
halilky

evet dediğiniz gibi dır'ın sonda olması gerekiyor.

1
Cevap ver2 yıl önce