Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Three and five are numbers."

Çeviri:Üç ve beş sayıdır.

4 yıl önce

28 Yorum


Hisar34
Hisar34

"Uc ve bes sayidirlar" neden olmuyor?

3 yıl önce

Turker90

O da kabul edilmeli.

3 yıl önce

EnesAlhan

Cünkü Sayıdılar Saçma

5 ay önce

Inal_2002

3 ve 5 sayi neden kabul etmiyor soyle yaziyo uc ve 5 sayi o nasil oluyo oyle

2 yıl önce

EnesAlhan

Yazi ile yazcan

5 ay önce

Gktu152613

3 ve 5 sayılardır yazdım 3 ün altını çizdi yazıyla üç yazdı

1 yıl önce

m.ozgur

Aynı durum

1 yıl önce

UmurOzan

Sayidirlar türkçe icin doğru bir kullanimdir. Ayrıca eger yanlis kabul ediyorsanız önceki bölümlerde karşımıza çıkan tonla benzeri ifadeyi de düzeltmeniz gerekir.

3 yıl önce

duo223353
duo223353

Umur sen bunları bu puanla nasıl düşünüyorsun?

8 ay önce

duo223353
duo223353

Pardon gereksiz bir cevap yazdım siz de benim gibi gereksiz cevap yazmayın....

8 ay önce

EnesAlhan

Ayn

5 ay önce

ufukyayla
ufukyayla

Üj ve bej sayılardır.

3 yıl önce

1Ceko

Üç ve beş numaralardır. Neden kabul olmuyor?

4 yıl önce

altunufuk

Doğal sayılar, asal sayılar yerine doğal numaralar, asal numaralar dediğiniz hiç oldu mu? 'Number' numara anlamına da gelir evet ama burada değil. Mesela "What is your telephone number?"="Senin telefon numaran ne?" anlamındayken numara anlamına gelir. Aslında metne bağlı olarak belki sayısal lotoda şanslı numaralar üç ve beş derken kullanılabilir fakat küçük bir ihtimal.

4 yıl önce

zaman12
zaman12

türkçede insanlardan başka kimseye yüklemde ler lar çoğul eki gelmez. -onlar kalemlerini kaybettiler. -ağaçlar kalemlerini kaybetti. (ne kadar uygun bir örnek olmasa da idare edin siz.)

3 yıl önce

cevdetbektas

bazen dir ekini kabul ediyor bazen kabul etmiyor

3 yıl önce

anonimfrkn

3 ve 5 rakamdır olm, 0 dan 9 a kadar olanlar rakam 10 ve üzeri sayıdır bu ingilizler hiçbişi bilmiyo

1 yıl önce

ocalbusra2

Çok kolay ama

9 ay önce

ocalbusra2

Ayn

9 ay önce

KerasusKon

3 u rakam olarak yaz kabul etmesin ama 5 i kabul etsin. Admin duzelt bunları bir açıklama getir

7 ay önce

microsocket

Bu soruyu doğru cevaplamama rağmen Türkçe ve İngilizce halinde en azından 4-5 kere geldi karşıma nedeni nedir?

3 yıl önce

OuzhanAygn1

"3 ve 5 sayıdır" yazdım ama "Üç ve 5 sayıdır" doğru kabul etti.. 3 rakamla yazılamaz 5 rakamla yazılır kuralı varsa anlatın da dinleyelim jfkskcksjx tam bir saçmalık....

1 yıl önce

halilky
halilky

sayıdırlar kabul edilmeli

2 yıl önce

kedicim
kedicim

...dırlar olmaz ...lardır doğru

2 yıl önce

halilky
halilky

evet dediğiniz gibi dır'ın sonda olması gerekiyor.

2 yıl önce

merve793383

3 ve 5 rakamlardır dedim 3u yanlis gösterdi yazıyla yazmalıymışım

9 ay önce

101abc
101abc

3 ve 5 "sayi" degil "rakam" dir. Rakamlar: 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

2 ay önce

veestrom

Şarapçı programcilar rakamla 3 , 5 i kabul etmiyorlar. Kafayı bulmuşlardı herhalde bu bölümde.

1 ay önce