1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Κρατήστε το κρασί για το βρά…

"Κρατήστε το κρασί για το βράδυ."

Μετάφραση:Save the wine for the evening.

November 13, 2016

14 σχόλια


panos886693

Γιατί όχι ''Keep the wine..........?


Nikos2017

"Hold the wine for the evening" Δεν το δέχεται, νομίζω ότι είναι σωστό.


Yoryos1

Η απάντηση «keep the wine for the evening» τι λάθος έχει;


jaye16

"keep the wine for the evening" είναι ήδη μία από τις αποδεκτές μεταφράσεις στη βάση δεδομένων μας.

Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια αναφορά.

Εμείς οι διαχειριστές δεν έχουμε την δυνατότητα να δούμε τις απαντήσεις σας εάν δεν κάνετε ΑΝΑΦΟΡΑ .

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ]:

1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση:

2.Κάντε κλικ στην

-Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.


NikosSerb

έγινε και σε μένα... γράφω "keep the wine for the evening" και ερχεται το μήνυμα : Σωστή απάντηση: Save the wine for the evening.


jaye16

"keep the wine for the evening" είναι ήδη μία από τις αποδεκτές μεταφράσεις στη βάση δεδομένων μας.

Ας υποθέσουμε ότι διαβάσατε το σχόλιο του ΝΙκοSerb *γιατί δεν διαβάσατε επίσης την απάντησή μου; Εάν η απάντησή σας δεν έγινε αποδεκτή, θα πρέπει να κάνετε μια αναφορά.

Πού είναι η ΑΝΑΦΟΡΑ σας. Δεν το βλέπω.

Καθώς εμείς οι συντονιστές δεν μπορούμε να δούμε την πρόταση σας, δεν ξέρουμε γιατί δεν έγινε αποδεκτή. Θα έπρεπε να είχατε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ και στη συνέχεια να δημοσιεύτηκε εδώ.

Πώς να κάνετε μια ΑΝΑΦΟΡΆ: 1.Πηγαίνετε στο κάτω μέρος της σελίδας με την άσκηση: 2.Κάντε κλικ στην -Η απάντησή μου πρέπει να γίνει δεκτή. Ή τις άλλες επιλογές εάν τις χρειάζεστε

3.Στη συνέχεια παρακαλώ, προσθέστε ένα σχόλιο στη Συζήτηση ότι έχετε κάνει μια ΑΝΑΦΟΡΑ. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και την κατανόησή σας.

Παρακαλώ, μην δημοσιεύσετε σχόλια σχετικά με προτάσεις που έχουν απορριφθεί, αν δεν έχετε πρώτα υπέβαλε μια ΑΝΑΦΟΡΑ

Μην περιμένετε να μαντέψουμε γιατί η πρότασή σας απορρίφθηκε δείχνοντάς μας μόνο μερικές λέξεις.


GiwrgosDea

Evening ειναι το απόγευμα όχι το βράδυ


TnNw10

Δεν μπορώ να ξεχωρίσω τη σημασία του evening από το afternoon. Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει;


Nikos2017

1.Afternoon is the time of day that comes after noon and before evening while evening is the time of day that comes after the afternoon and before night.

2.Afternoon’s end is marked by the setting sun which marks the start of the evening.

3.Afternoon comes a second after 12:00 o’clock noon and lasts until 5:30 to 6:00 o’clock p.m. while evening starts at 5:30 to 6:00 p.m. and lasts until around 8:00 o’clock p.m.

4.Afternoon ends at the close of the business day, the time when people go home and prepare for dinner while evening starts during this time and ends when people retire for bed.


Ioanna678593

@ Nikos2017 ευχαριστούμε για την πολύ κατατοπιστική εξήγηση των χρονικών περιόδων "afternoon", "evening"... Τώρα νομίζω ότι κατάλαβα. Σε ευχαριστώ έμπρακτα με ένα lingot για τη χρήσιμη δημοσίευση σου και άλλα εννέα για να τα κάνεις 10 και να μπορέσεις να έχεις μια κενή μέρα στο σερί (streak) σου. Αν κατάλαβα καλά είσαι στο 19 επίπεδο αγγλικών με σερί 69 μέρες. Σωστά?


Nikos2017

Ιωάννα σε ευχαριστώ πολύ, και καλό καλοκαίρι!


GregorisHa

Evening είναι το βράδυ, afternoon είναι το απόγευμα, night η νύχτα. Απόγευμα είναι μετά το μεσημέρι μέχρι τη δύση του ήλιου. Βράδυ είναι το διάστημα μετά τη δύση του ήλιου μέχρι να σκοτεινιάσει εντελώς.


AthinaMixa1

"Keep the wine for at night " ειναι σωστό;

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.