1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin mahallen nerededir?"

"Senin mahallen nerededir?"

Çeviri:Where is your neighborhood?

November 13, 2016

7 Yorum


Inquiring

quarter de mahalle değil mi?


CneytSmbl

burada sadece öğrettiği kelimeleri soruyor querter i öğretmediği için doğru kabul etmiyor öğrendiğin kelimelerin tekrarı ya hani ondan


CneytSmbl

neden where are değil hep burda yalnış yapıyorum


Inquiring

nerde sorusu çoğul ve tekil olmasına göre is ya da are alır isitisnalar da olabilir where are you from derken sen nerelerdesin anlamı alır çoğul matığıyla sorar


ahmet4242564

Ayzs sesi beni deli ediyor


onderhakan

Neden the konulmadı mahalle kelimesinin önüne?


onur458

The koymaya ne gerek var zaten belirtiyo kimin mahallesi senin mahallen

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.