"Tatili dört gözle bekliyor musunuz?"

Çeviri:Freut ihr euch auf die Ferien?

November 13, 2016

4 Yorum


sultan899371

Freut ihr euch ve freuen Sie sich ikisi de Siz anlamına gelmiyor mu biri resmi anlamda siz diğeri 2. Çoğul şahıs olan siz

November 13, 2016

Selcen_Ozturk

evet. kabul edilmiyorsa rapor et tuşuyla bildirin (fakat baktım Freuen Sie sich auf die Ferien? zaten kabul ediliyor)

November 13, 2016

htdevo

"Freuen Sie sich für die Ferien?" cümlesi aynı anlamı vermiyor mu?

December 7, 2016

Selcen_Ozturk

sich freuen für diye bir şey yok, kullanım sich freuen auf. Bu edatları fiillerle beraber öğrenmek zorundasınız maalesef

December 7, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.