1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Tatili dört gözle bekliyor m…

"Tatili dört gözle bekliyor musunuz?"

Çeviri:Freut ihr euch auf die Ferien?

November 13, 2016

4 Yorum


[aktif olmayan kullanıcı]

    Freut ihr euch ve freuen Sie sich ikisi de Siz anlamına gelmiyor mu biri resmi anlamda siz diğeri 2. Çoğul şahıs olan siz


Selcen_Ozturk

    evet. kabul edilmiyorsa rapor et tuşuyla bildirin (fakat baktım Freuen Sie sich auf die Ferien? zaten kabul ediliyor)


htdevo

    "Freuen Sie sich für die Ferien?" cümlesi aynı anlamı vermiyor mu?


Selcen_Ozturk

    sich freuen für diye bir şey yok, kullanım sich freuen auf. Bu edatları fiillerle beraber öğrenmek zorundasınız maalesef

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.