Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Tatili dört gözle bekliyor musunuz?"

Çeviri:Freut ihr euch auf die Ferien?

1 yıl önce

4 Yorum


sultan899371

Freut ihr euch ve freuen Sie sich ikisi de Siz anlamına gelmiyor mu biri resmi anlamda siz diğeri 2. Çoğul şahıs olan siz

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

evet. kabul edilmiyorsa rapor et tuşuyla bildirin (fakat baktım Freuen Sie sich auf die Ferien? zaten kabul ediliyor)

1 yıl önce

htdevo
htdevo

"Freuen Sie sich für die Ferien?" cümlesi aynı anlamı vermiyor mu?

1 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

sich freuen für diye bir şey yok, kullanım sich freuen auf. Bu edatları fiillerle beraber öğrenmek zorundasınız maalesef

1 yıl önce