"We will have chosen this house."

Fordítás:Addigra már ezt a házat fogjuk választani.

February 19, 2014

15 hozzászólás


timike1

Addigra kiválasztjuk ezt a házat. "már" nélkül is jó.

February 19, 2014

clouddragon

Addigra és már nélkül is jó lenne, ha lenne szövegkörnyezet.

February 19, 2014

Ildiko_Kovacs

Ezeknél a feladatoknál már megint az a hiba,hogy ez egy future perfect, és ezek a mondatok mellé szükség van egy mellék mondatra, hogy megértsük a pontos jelentésüket, ez az addigra, már, stb. itt nem jó, csak a mellék mondatot szándékozik helyettesíteni. Helyesen ez igy néz ki: Pld.: You will have perfected your English by the time you come back from the U.S. igy már pontosan érthető,hogy mikorra fogod az angolodat tökéletesiteni, ht amikor visszajössz az usából.

April 5, 2014

fectroll

És gondolod. hogy ez hiba???????????????????????????????????

May 22, 2015

tango.mo

Számomra megfejthetetlen, hogy a bagoly mikor milyen sorrendben találja helyesnek a majd - már párost. Gyakorlatilag kénye-kedve szerint.

October 23, 2014

fectroll

Akárcsak a te feladatértésed, nem?

May 22, 2015

tango.mo

Köszi a gyors választ!

May 22, 2015

fectroll

Kérlek! Enyém a megtiszteltetés.

May 22, 2015

csilla69

addigra már kiválasztjuk majd ezt a házat ... ennek is jónak kell lennie

March 28, 2014

Sjanko

igen - jelenteni :-)

April 4, 2014

Bagyes

Köszönöm, hogy világossá tetted a f.p. lényegét, mert a duolingo módszer ezt nem képes, persze nem is teljesen arra van kitalálva. Ildikó! Csak azt ne mondd, hogy Te a duolino-n tanulsz angolul.

August 14, 2014

Ildiko_Kovacs

Szerintem itt nem kellene nyelvtant oktatni, hanem csak szöveg értelmezést, teszteket töltögetni, stb. A fordítás elég szubjektív, sok féleképp tudsz fordítani és mind helyes. Mindenhol tanulok angolul, Angliában élek, na ez a kemény a különböző akcentusok megértése, nem a future perfect:)))

August 14, 2014

Sjanko

Sokféleképpen tanulhatunk angolt (különböző árakon). Itt viszont a Duolingo-t választottuk, kénytelenek vagyunk elfogadni a módszerét. Sok-sok előnye mellett van néhány hátránya is... Pillanatnyilag azért azt is tudomásul kell vennünk, hogy még "Béta - üzemmódban" van a magyar-angol duo. Nyilván tökéletesedni fog, ahogy haladunk előre az időben és a tanulók javaslatai tovább csiszolják az anyagot. Sok-sok - egyébként helyes - fordítást nem fogad el a rendszer, egyszerűen azért, mert ez a megoldás-változat nem szerepel a helyes megoldások listáján a rendszerben. De, szerepelni fog, ha szorgalmasan tesszük a javaslatainkat ("Az én megoldásomat el kellene fogadni" opcióra kattintva ) Ennyi az egész és egy idő után majd csak teljessé válik (addig közben persze mérgelődünk, de akkor is így van.) Jómagam nem állok valami magas szinten az angollal (egyszer már végigvettem a Duo-leckéket), még így is belefért, hogy kb. 50 -60 megoldási javaslatomat elfogadták - ennyivel bővült az alternatív válaszlehetőségek száma... (ennyivel kevesebb az esélye, hogy valaki megoldását nem fogja elfogadni a rendszer... :-) )

August 14, 2014

ysexdrcft

Nem tudom a szöveget hallgatni, mert nincs hang!!!!!!!!

June 1, 2017

Farkas_Zoltaan

Ilyen nyakatekerten sosem fogok fogalmazni. Akkor én nem tudok magyarul?

June 21, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.