"We will have chosen this house."

Fordítás:Addigra már ezt a házat fogjuk választani.

4 éve

11 hozzászólás


timike1
timike1

Addigra kiválasztjuk ezt a házat. "már" nélkül is jó.

4 éve

clouddragon

Addigra és már nélkül is jó lenne, ha lenne szövegkörnyezet.

4 éve

Ildiko_Kovacs

Ezeknél a feladatoknál már megint az a hiba,hogy ez egy future perfect, és ezek a mondatok mellé szükség van egy mellék mondatra, hogy megértsük a pontos jelentésüket, ez az addigra, már, stb. itt nem jó, csak a mellék mondatot szándékozik helyettesíteni. Helyesen ez igy néz ki: Pld.: You will have perfected your English by the time you come back from the U.S. igy már pontosan érthető,hogy mikorra fogod az angolodat tökéletesiteni, ht amikor visszajössz az usából.

4 éve

kogu4
kogu4

v.ö. "My mother will have chosen a different road." Addigra anyám egy másik utat fog választani.

8 hónapja

tango.mo
tango.mo

Számomra megfejthetetlen, hogy a bagoly mikor milyen sorrendben találja helyesnek a majd - már párost. Gyakorlatilag kénye-kedve szerint.

4 éve

csilla69

addigra már kiválasztjuk majd ezt a házat ... ennek is jónak kell lennie

4 éve

Sjanko
Sjanko

igen - jelenteni :-)

4 éve

Bagyes
Bagyes

Köszönöm, hogy világossá tetted a f.p. lényegét, mert a duolingo módszer ezt nem képes, persze nem is teljesen arra van kitalálva. Ildikó! Csak azt ne mondd, hogy Te a duolino-n tanulsz angolul.

4 éve

Ildiko_Kovacs

Szerintem itt nem kellene nyelvtant oktatni, hanem csak szöveg értelmezést, teszteket töltögetni, stb. A fordítás elég szubjektív, sok féleképp tudsz fordítani és mind helyes. Mindenhol tanulok angolul, Angliában élek, na ez a kemény a különböző akcentusok megértése, nem a future perfect:)))

4 éve

Sjanko
Sjanko

Sokféleképpen tanulhatunk angolt (különböző árakon). Itt viszont a Duolingo-t választottuk, kénytelenek vagyunk elfogadni a módszerét. Sok-sok előnye mellett van néhány hátránya is... Pillanatnyilag azért azt is tudomásul kell vennünk, hogy még "Béta - üzemmódban" van a magyar-angol duo. Nyilván tökéletesedni fog, ahogy haladunk előre az időben és a tanulók javaslatai tovább csiszolják az anyagot. Sok-sok - egyébként helyes - fordítást nem fogad el a rendszer, egyszerűen azért, mert ez a megoldás-változat nem szerepel a helyes megoldások listáján a rendszerben. De, szerepelni fog, ha szorgalmasan tesszük a javaslatainkat ("Az én megoldásomat el kellene fogadni" opcióra kattintva ) Ennyi az egész és egy idő után majd csak teljessé válik (addig közben persze mérgelődünk, de akkor is így van.) Jómagam nem állok valami magas szinten az angollal (egyszer már végigvettem a Duo-leckéket), még így is belefért, hogy kb. 50 -60 megoldási javaslatomat elfogadták - ennyivel bővült az alternatív válaszlehetőségek száma... (ennyivel kevesebb az esélye, hogy valaki megoldását nem fogja elfogadni a rendszer... :-) )

4 éve

ysexdrcft

Nem tudom a szöveget hallgatni, mert nincs hang!!!!!!!!

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.