"Siz erken geldiniz."

Çeviri:Ihr seid früh.

November 14, 2016

4 Yorum


spanieltr

Früh tek başına erken gelmek anlamını taşıyor mu yoksa gelmek anlamında kommen gibi kelime daha mı olmalı?

November 14, 2016

Eluvian_

İngilizcedeki "You are late." (Geç kaldınız.) veya "You are early." (Erkencisiniz./Erken geldiniz.) gibi kullanılıyor. "Früh" cümleye - Türkçe cümledekinin aksine - fiil katmıyor, sadece sıfat olarak kullanmak yeterli.

November 14, 2016

TOKMAKMAN

Ja

October 21, 2018

humetin

Erkencisiniz.

January 18, 2018
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.