"Mimar işi alır."

Çeviri:The architect takes the job.

February 19, 2014

14 Yorum

Konu önem sırasına göre

ErsinDogan

Sonucta "job" meslek anlamina da gelmektedir.. Ne is yaparsin diye sordugunda "job" kullanilir ama, yapilmasi gereken is ya da alibmasi gereken isi kastesiyorsak bu "work" olmalidir.

December 20, 2014

ozhankirag

Work hem isim hem fiil Bilgi sahibi olmadan fikir sahibi olmayin !

December 20, 2014

AykutGktek

Work kelimesi isim olarakta is yerine gecmiyor mu. Burada fiil degilde isim olarak kullanildigi ornekler gormustum.

June 20, 2014

suleymanalkaya

The jop yerine the work yazamazmiyiz

February 19, 2014

mertowski

burada "job" sözcüğü bir isim olan "iş" anlamına gelirken bahsettiğiniz "work" kelimesi fiil olan "çalış" eylemine tekabül etmektedir. bu sebeple yukarıdaki cümlede isim olan "iş"ten bahsettiği için "job"u kullanmalıyız.

February 21, 2014

mcnshn

Iyide daha once benzer bir cumlede work kullanilmisdi

October 16, 2014

ItsAlexaMoon

Right, I take

May 9, 2017

historyboy2

"the architect takes the work" neden kabul edilmedi anlamadım.

April 15, 2018

AnlRona

abi bu the neye göre kullanılıyor ya nolur anlatsın biri ya

July 18, 2019

mcnshn

Daha oncede work yaziyordu..ne yapcamizi sasirdik

October 16, 2014

DavutKARA

the architect takes the job desek olmamı ?

December 10, 2014

Yunus.Yaman

burda niye takes dedik yani ''s'' takısını niye kullandık

January 5, 2015

semih159

Mimar işi alır derken ,o, zamiri kullanıldığı için he, she, it yerine geçiyor

March 26, 2015

imanaz1

Salladım tuttu.Aferin Duolingo...aslında tutturduğum için kendime aferin demem gerek.HEYYOOOOOOOOOOO

March 14, 2016
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.